Японії мікро спортивних автомобілів Хонда і Дайхацу автомобілі kei приводом


Опубликованно 05.02.2018 01:53

Японії мікро спортивних автомобілів Хонда і Дайхацу автомобілі kei приводом

Коли американський стиль хрестини бурі прийшов у Великобританії кілька років тому, це було неминуче, що якийсь жартівник у метеобюро знайшли б спосіб підірвати всю концепцію з руйнує ім\'я насміхатися про.

Шторм Брайан був результат. Це гарне англійське ім\'я, але, можливо, не вистачає авторитету для багатьох з тих, хто придумав за кордоном. "З точки зору впливу, у нас був спрей переливу quaysides," хтось з агентства навколишнього середовища сказав Бі-бі-сі Брайан б\'ючи Корнуолл. Вищі бали для не намагається, Брайан.

У той час як Брайан робив свою справу на іншій стороні земної кулі, Тайфун локальної мережі – тепер є ім\'я – був самонаведении на півдні Японії, принісши з собою 140 миль в годину вітри і бурі, які зробив фотограф Стен Papior б він вклав у водонепроникний фотоапарат і куртку.

Подивіться дуже уважно на його фотографії на наступних сторінках, і ви все одно не побачите гору Фудзі, величезні, вражаючі тлі ми планували використовувати, щоб відсвяткувати одну із самих чудових в Японії автомобільних творів: у кей спортивний автомобіль. Де Брайан, коли ви маєте потребу в ньому?

Є тільки два Кей спортивних автомобілів, які зараз виробляються в Honda s660 і Daihatsu Кіп – і ми маємо приклад кожного з нас. Як і всі автомобілі kei, вони побудовані на строго контрольовані розміри – так не більш 3400мм і не ширше, ніж 1480мм. Не спортивний автомобіль може мати двигун більше, ніж 660cc, жодним більш потужним, ніж 63bhp. Всього на ці крайнощі; що-небудь менше було б, звичайно, здувся по локальній мережі, і навіть Брайан може щось сказати.

По правді кажучи, тільки крайня річ про цих автомобілях просто, наскільки вони маленькі. Як ми вирушили з Токіо їм, Ягуар F-Тип купе тягне разом з нами на першому світлофорі. "Aww, як мило," водій величезний Ягуар, який виглядає приблизно в чотири рази розмір в s660, мабуть, думаєте про себе. І хто може звинувачувати його? Обидві ці речі дуже милі та ласкаві, можеш пробачити йому майже все. Але про це пізніше.

Ми в Токіо, щоб стати на свисток-стоп тур по Японії від її столиці як високо Гора Фудзі, як дорога дозволить. Причина? Щоб побачити, чи є чи ні, в пост-вихід Великобританії світу, торговельні переговори Великобританії з Японією повинна включати в себе лінію або два про отримання цих машин сюди. Адже Японія-одна з небагатьох інші праворульниє світових ринках.

У s660 є третьої спроби Хонди на отримання його спортивний автомобіль моджо, після того, як Цивільний Тип R і NSX. Дво-місний більше схожий на останніх, ніж колишній, що він середньомоторний і задньопривідний, двигун 660cx на межі 63bhp. Турбо допомагає штовхати крутний момент до 77lb фути, а також він отримує шість-ступінчаста механічна коробка передач.

Так це приємно старої школи у своєму підході до спортивного автомобіля, щось, що поширюється на м\'яку дах, яка знімається вручну і зберігаються лише в машині місця для зберігання в передній. Простір вимірюється за вагою (10кг), а не ємність, така його мініатюрності. Після цього, ваш багаж може продовжити не більше ніж за пляшку, щоб наповнити підставку для чашки.

У порівнянні з ним, Дайхатсу займає більш великим Tourer підхід, з його складаний жорсткий верх даху все ще залишаючи досить місця для сумки або двох, дахом вгору або вниз. Навіть при всьому тому, що додатковий вага механізму даху, Кіп дивно те ж саме стверджували 850кг вага як в s660, два автомобіля, також як з допомогою Макферсон спереду і торсіонна балка задньої підвіски.

Це друге покоління Кіп – перше, що ніхто не міг відрізнити один кінець від іншого, був експортується в багато країн, включаючи Британію з більш потужним 1,3-літровим двигуном. На цей раз, це двигун 658cc 63bhp, встановлений спереду і приводить в рух передні колеса, і тільки на продажі в Японії.

Дайхатсу доступний в декількох різних смаків, наш тестовий автомобіль був редактор АПК версія, яка покликана зблизити кросовер зі спортивним автомобілем вперше з Порше 911 ралі Сафарі авто, а хтось у відділі маркетингу Дайхатсу, напевно, вирішив. Там немає дітися від того факту, що це досить дивний, але, принаймні дивно дивиться з усіх кутів, є тема, яка застрягла, але, до кінця наших двох днів з маленький автомобіль, насправді я прийшов сюди зовсім з душі його.

В цей спец в s660 поставляється в ?2,2 млн (близько ?14,500), але його можна було з меншою кількістю іграшок близько ?1,9 м (?12,500), що наші Кіп обійдеться.

Стартові ціни на ці машини, а не в ладах з єдиною метою кей автомобілів бути дешевим податком, застрахувати і бігти, особливо якщо врахувати, що найбільш добре встановлена суперміні, в Японії можна купити за набагато менші гроші. Що сказав, Ви повинні йти до ?2,5 м (?16,500) для Мазда МХ-5 – вигідною ціною в списку, але ні з ким з інших кей вартості автомобіля переваги. Так кей спортивних автомобілях мають своє місце; дійсно, 10,298 S660s знайшли вдома в Японії в минулому році (набагато більше, ніж Honda потрібні для того, щоб бути прибутковим), порівняно з 5152 Copens.

Це Кіп я спочатку спробую. Мда.

Його легко отримати в і З, принаймні, технічно хороше перше враження. Краще одним, ніж як включити клатч відчуває, як керма не відчуваю, що вона робить що-небудь за перші чверть обороту, як третя передача у ворота, здається, неможливо знайти і шасі, вишуканість за нерівності на дорозі, схоже на Макдональдс, коли там було слово \'ресторан\' над вхідних дверей.

Все-таки Кіп забезпечує гарний вигляд, що Хонда попереду. Це схоже на всохлі Макларен, те що Honda обіймає аж до маленького заднього вікна, яке відкривається як на 650s Павук, дозволяючи каюта буде затоплена з трьома циліндрами і 63 коні.

Можливо, я прошу занадто багато Полукіпків. У нього є деякі хороші біти. Мені подобається, що кермо великий, що його шини приємно і худий як мотоцикл, і що його контролює не менше досить світло, щоб домогтися прогресу досить легко через Токіо трафіку. Я теж можу зробити більше сенсу навігатор на японській мові, ніж деякі системи я зіткнувся англійською мовою – останні зусилля від Пежо і Альфа-Ромео приходить на розум.

У Токіо, ми зробимо дві зупинки. По-перше, своєю низькою тунель, тунель на прізвисько Привид місцевими жителями і незабаром закрили. Мені доведеться витягати шию, щоб ходити в ньому, тісний досвід, який дає хорошу розминку для водіння в s660 пізніше.

Звідти ми вирушимо на знаменитий Райдужний міст, який виглядає як міст "Золоті Ворота" без червоною фарбою, або міст Северн в очі Стена. Якщо подумати, багато мостів виглядають однаково – те, що не може бути сказано про пробки на дорогах в Токіо, які є раєм для коригувальника дивних і дивовижних машин, які не можна зробити у Великобританії. Не тільки творчість кей автомобілі, але і Японія та інші вітчизняні творіння, як правило, мінівенів всіх форм, розмірів і прямокутні конструкції – це один ринок позашляховик ще, щоб перемогти.

Можливо, Кіп буде краще на головному шосе, прямуючи в місто Фуджі, наша зупинка на ніч перед поїздкою до самої гори завтра. Хіба прогрес не швидкий, не з-за трафіку, а з-за зупинок в придорожніх делікатесів, таких як торгові автомати в глушині і сто, продають усе-від камуфляжній Торти на кухонні щипці у формі лап кішки. Так як це вихідні, ви знайдете автоклуби зустрічі в автосервісі авто парки, і ми прищик на Тойота Hiace Ван фан-клуб в одному.

Коли ми переїжджаємо, Кіп більше полюбити себе на швидкості. Високошвидкісний їздити краще, ніж на малій швидкості їздити, і досить здатні в ногу з темпами руху. Кей автомобілі номінально обмежений 100kph (62 миль на годину), але це більше припущення, що кришка; максимальне значення, зазначене 140kph (87mph) на циферблати приладів досягається досить легко, незважаючи на брак сил – хоча не перш, ніж я розкритикований Японський жіночий голос в салоні (джерело якого я так і не змогла виявити) в \'Я не злюся, я розчарована.

Ми досягаємо Фудзі, робочий портове місто, які ви проходите через, а не відвідати. Це в суботу ввечері, але веселі неонові вивіски Стен ліній на фотографії відключити по одному, так само, як він збирається стріляти в них.

Краще новина полягає в тому, що ми не до кінця піддаючись риби фугу у нас на вечерю, який може бути отруйним, якщо приготовлено неправильно.

Переживши два дні, я, нарешті, отримати правильне перейти в Honda. Кабіна, схоже, запозичені прямо з старого та CR-Z гібрид вони перестали продавати у Великобританії кілька років тому, з ясним і прохолодним-перегляд цифрових циферблатів, невеликий, кремезний кермо, прекрасний важеля перемикання передач з солодким зсуву, щоб відповідати, і зручними кріслами. Є екран у верхній частині приладової панелі, які також вправно виводить перевантаження, чітко невід\'ємною частиною збройової спортивний автомобіль.

Вага контролювати набагато більш характерна для спортивних автомобілів, ніж автомобілі з великою вагою і почувати себе за ними, яка занурює Вас в приводі. Це не поширюється на корпусі дуже багато, хоча, для Хонди теж не вистачає витонченості в способі обробки шишок; це не міні Лотус Еліз з цією метою, хоча вона легко б\'ється тут Копиць.

Обробка-це більше радість, тим не менш, як ми різко вітер в гору по дорозі з Фуджі не дійшовши до Східної бази гір, де ми паркуємося і йдемо в хмарах.

Тут, я чекаю Хонда показати якийсь Лотус-стиль управління, що він натякав раніше в той же день на більш низьких швидкостях. Це цілком може зробити, але система контролю тяги є й інші ідеї: навіть коли він вимкнений, він стрибає назад, і піти навколо кута в будь-якій пошуковій швидкості в машині пищить на тебе не зрозуміла причина. Шкода, що він отримав прекрасний поворот, і ви можете ворушити його бомж на виході з кута. Є хороший спортивний автомобіль десь тут – але він маленький – нехай тільки хороший спортивний автомобіль.

Я не очікував багато, коли я переключитися назад до Полукіпків, але я приємно здивований. Спасибі Дайхатсу зробити автомобіль настільки стійкий до недостатньої обертальності і без електроніки займався дурницями, щоб тримати вас назад навколо кожного кута, ви можете нести більше швидкість виходу з поворотів. Тепло-люк-подобається в його виконанні на цій дорозі, єдине місце, де він дійсно виділяється. Як спортивний-спортивний автомобіль, повинні, насправді.

Це Хонда я повернути за повернення ноги назад в Токіо, зупинившись в храм на горі Фудзі на зворотному шляху вниз, щоб подивитися, що можна зробити з приводу дощу. Нічого особливого, виявляється, і Honda несе основне навантаження в гірших умовах, але на затопленому шосе з видимістю не більш ніж кілька довжин автомобіля перед.

Можна очікувати, що в s660, або будь-який спортивний автомобіль, щоб відчувати себе безпечно в таких умовах, але це зовсім навпаки. Це навіть надихає впевненість і відчуває себе \'великий автомобіль\', як тут. Він щасливий, і я теж. єдине, що не моя шия, яка повинна бути згорбився, щоб не стукали на перекидання обруч. Я не гігант в 5 футів 10 дюймів, так що нікому більше не потрібно застосовувати. Це не надто велика проблема в місті або на гірській дорозі, але буде на довше бігати автомагістралі.

Ми повертаємося в Токіо після настання темряви, і попереду всю силу локальної мережі, що було викликано потраплянням в Токіо в шість годин ранку, в понеділок. Зрештою, це не Брайан, а просто пропустили в місто, залишивши чисте блакитне небо, а не слід руйнування в столиці Японії. Хмари над горою Фудзі, мабуть, занадто розійшлася.

Навіть так, як чарівна, як автомобіль, я не планую сюди повернутися ще, і відправити Девіда Девіса в текст щось додати до Японії торгових переговорів після виходу Великобританії з ЄС. Кей спортивних автомобілів є своє власне місце в Японії та японської культури, вони з задоволенням гризе відвідуючи, але немає ніякої необхідності є одне чекати вас в аеропорту додому. Просто знаючи, що вони існують для мене досить.

Три кращих Кей спортивних автомобілів

Сузукі капучіно - це 1990-і радість була вічною форми з настільки красиві, що було експортовано до Великобританії, одна з небагатьох Кей машинами, коли-небудь, щоб зробити так. Це був задній привід і купе, тарга і кабріолет повний все в одному, в залежності від того, які частини даху, яку ви видалили.

AUTOZAM АЗ-1 - цей автомобіль почав своє життя як Сузукі, але стала Мазда. Дитина Феррарі, середньомоторний і з крило чайки двері, зараз є одним з найбільш затребуваних кей автомобілів в Японії і швидко оцінити. Велика частина АЗ-1 Розвиток дійсно мало місце у Великобританії.

Хонда такт - натхнення для поточного в s660, удар був Пінінфаріна дизайн і, як у s660, з центральним розташуванням двигуна і заднім приводом. Ніколи не продається за межами Японії, це був останній автомобіль засновника компанії Соічіро Хонда підписав для провадження до його смерті в 1991 році.

Пов\'язані історії:

Хонда CR-Z перевірити

Огляд Хонда Цивік Тип Р

Хонда Джаз огляд


14

Категория: Автотехника