Новий BMW м3 вести 26-автомобільний підрозділ BMW М натиску


Опубликованно 06.02.2018 01:12

Новий BMW м3 вести 26-автомобільний підрозділ BMW М натиску

М. BMW підрозділу прийняти бій на Mercedes - AMG і Ауді Спорт, влаштувавши значне розширення своєї лінійки.

Серія нових м і трохи м\'якше М-Продуктивність моделі планується, із загальною метою повертають собі перевагу продажу користуються підрозділів виконання своїх непримиренних суперників.

Думка: розширення БМВ впливати на його ключові автомобілі?

На знімках: майбутні моделі BMW М

В основі нового автомобіля " М " програма розвитку шостого покоління м3 і механічно ідентичний брат, другого покоління M4 купе і Кабріолет. Наступні BMW м3 орієнтовно заплановано зробити свій світовий дебют на мотор-2019 Франкфуртського автосалону, до старту продажів у Великобританії на початку 2020 року.

Архітектор плануємо розширити лінійку М-Франк Ван Meel, що 51-річний голландець за походженням інженера переманили з Ауді Спорт (колишній Кватро) в 2014 році, щоб очолити ефективності роботи відділу автомобіль BMW. Ван Meel описав новий м3 в якості основи в плани БМВ М У матчі Мерседес-АМГ в поєднанні з загальносвітовий обсяг продажів M і M-Продуктивність моделей з більш ніж 100 000 на рік в довгостроковій перспективі.

"Разом з М5, м3 є найважливішим автомобіля для BMW М", - сказав він. "Це не перший повноцінний спортивний автомобіль, але він продовжує стояти за все, що бренд заснований на."

На основі нової 3-ї серії, м3 встановлюється на еволюцію платформи КЛАР БМВ, структурна основа вже використовується 5 серії і 7 серії, а їх варіантів, М5 і M760iX.

Коментар: БМВ М5 2018 приводом

За рахунок більш широкого використання алюмінію і високоміцної сталі, нова Платформа, як стверджують, відіграє важливу роль у зниженні ваги нової м3, незважаючи на збільшення його Зовнішні розміри.

Прозріння: як новий BMW платформ можуть впоратися з кількома силовими агрегатами

На додаток до нової платформи, БМВ М також планує представити новий м3 з кількість легких компонентів з вуглеволокна в якості стандарту в цілях подальшої довести вагу автомобіля нижче 1585kg недавно представила м3 КС. Хоча ніщо не є офіційним, новий м3 буде слідувати прикладу останній М5 в дахом з вуглеволокна в якості стандарту.

Попередніх доповідях запропонував новий M3 буде оснащуватися бензин-електричною гібридною трансмісії з коробкою передач встановлений електричний мотор, забезпечуючи додаткову продуктивність за рахунок додаткових режиму водіння. Однак джерела в BMW М говорять ці доповіді були дико спекулятивним. Останні слова з М відділу Гархинг штабу полягає в тому, що м3 буде дотримуватися звичайного двигуна внутрішнього згорання у вигляді оновленої версії BMW М Твін-турбо 3,0-літровий рядний шестициліндровий агрегат в парі з або стандартної посадки шестиступінчастою механічною або опціональною восьми-ступінчастою автоматичною.

Деталі залишаються недостатніми, хоча поєднання механічних і програмних розробок затребувані підняти потужність майже на 10% за еволюцією двигуна використовують сучасні м3 465bhp. Це 21bhp більше, ніж сьогоднішні змагання м3 і 9bhp більше, ніж нова м3 в CS.

Ті ж джерела повідомили, що автомобіль наступного м3, швидше за все, залишиться задній привід, з раніше плани забезпечити його повністю змінної на чотири колеса-диска система так само, як і на новій М5 зараз виключив із-за ціни і ваги.

Повномасштабний М варіантів недавно представила третє покоління Х3 другого покоління х4, майбутнє четверте покоління Z4 (нижче) і воскрес 8-серії оснащені серед гарячих нових моделей BMW, які вже знаходяться в стадії розробки на БМВ М майстерні. Нова серія 8 встановлюється сір дві нові моделі м в кузовах купе і кабріолет, які будуть виступати в якості ексклюзивного заміни для існуючих M6 купе і Кабріолет.

Також планується до запуску протягом найближчих двох років, за даними розташований БМВ М джерела дивізія, цілий ряд нових середньорівневих повнопривідних М-Продуктивність моделі. Вони включають у харчування варіантів нового Х2, у наступному році шостого покоління 3-ї серії і всі нові х7 — моделі, спрямовані на забезпечення конкуренції на Мерседес - АМГ майбутнього ГЛК 35, C43 і GLE 43, серед інших. Інший новий BMW M автомобілі на дошці креслення, але ще не офіційно вчинених до виробництва. Серед них М-Продуктивність варіантів майбутнього 4-ї серії GT, а також друге покоління 4 серії купе і Кабріолет — все в стандартному вигляді в 2019 році.

Стратегії BMW м був описаний автомобілю як найбільш амбітні, але проведений відділом продуктивність. По гарячих слідах недавно були виявлені нові 592bhp М5, вона планує додати до 26 нових або оновлених моделей до кінця 2020 року: 11 моделей хардкор-М І 15 М-Продуктивність варіантів.

А також зосереджує свої зусилля на зміцнення цієї лінії-зі свіжими нових моделей, БМВ М теж планую вдосконалювати свою привабливість через запуск зображення-провідні доріжки на основі варіантів у межах кожного модельного ряду.

Це дозволить повторити підхід з нещодавнім введенням м3 CS і М4 в CS. Вони будуть доповнюватися в 2018 році, а також зачаті версія м2, який також планував отримати 400 л. с.-плюс версії BMW турбований 3,0-літровий шестициліндровий Бензиновий двигун разом з різними аеродинамічними і заходи по зниженню ваги, щоб підвищити його потенціал продуктивності.

БМВ М звернула свою увагу на більш доступні моделі, теж. Ніщо не є офіційним, але в заявку на матч подобається Ауді S3 і майбутніх Мерседес-АМГ А35, раннього розвитку почалася робота по М-Продуктивність варіант третього покоління 1 серії, яка утримується від задньопривідної сьогоднішньої моделі на передній привід.

Як же задумана М-Продуктивність варіант нещодавно представленого Х2, він буде пропонуватися виключно в повнопривідної шумок з харчуванням-версія BMW з турбінним двигуном 2.0-літровий двигун з чотирма циліндрами, який, в перший офіційний БМВ М модель, буде встановлений поперечно.

Ван Meel зіграв важливу роль у зростанні продуктивності автомобілів Ауді з комбінацією обох S і RS моделей. Тепер він застосовував цю ж стратегію діяльності БМВ м з допомогою модульної стратегії трансмісія і технології, почерпнутих з інших областей великих операцій БМВ. Це включає в себе вибір технології легкого вуглеволокна, спочатку розроблений для компанії I-брендові моделі.

Ван Meel сказав: “сама компанія BMW значно більше моделей, ніж BMW M. але ми дивимося на те, де ми можемо розширити нашу програму в майбутньому. Існує величезний потенціал для зростання. Ми дивимося на всі моделі BMW, щоб побачити, якщо ми можемо зробити M або M-Продуктивність моделі, хоча там повинен бути досить великий споживчий попит, перш ніж ми погодимося. З М-Продуктивність, ми можемо досягти покупців неможливо з класичними моделями М".

Детальніше

Думка: розширення БМВ впливати на його ключові автомобілі?

На знімках: майбутні моделі BMW М

Коментар: БМВ М5 2018 приводом

Прозріння: як новий BMW платформ можуть впоратися з кількома силовими агрегатами


14

Категория: Автотехника