Огляд автомобіля «Сааб 9-3»


Опубликованно 08.02.2018 08:41

Огляд автомобіля «Сааб 9-3»

Якщо мова йде про покупку крутої іномарки європейського виробництва, відразу представляються "БМВ", «Мерседеси», «Ауді». Але мало хто знає про скандинавських машинах. Це «Вольво» та «Сааб». Зазвичай ці компанії займалися випуском вантажівок і автобусів. Однак є в їх лінійці і легкові автомобілі. Один з таких - «Сааб 9-3». Технічні характеристики і не тільки дивіться у нашому сьогоднішньому огляді.Дизайн

Автомобіль має дуже нестандартну і неповторну зовнішність. Так, «Сааб 9-3» оснащується фірмовою широкої гратами радіатора, яка йде ще з покоління «9000». Фари, на відміну від попередніх моделей, тепер лінзовані і йдуть в зборі з поворотниками.

Бампер досить рельєфний і має широку проріз для забору повітря. Також в нижній його частині є круглі противотуманки. Незважаючи на те що «Сааб 9-3» був випущений вже в нульових, тут як і раніше використовуються хромовані елементи. Але варто відзначити, що вони виглядають дуже гармонійно на загальному тлі. Дизайн скандинавського «птеродактиля» продуманий до дрібниць. Розробникам вдалося освіжити модель, зберігши колишні фірмові риси. Салон

Відмітна риса "скандинавів" – повернена до водія центральна консоль. Така ж «фішка» практикується і на «Вольво». Дизайн інтер\'єру позбавлений дерев\'яних вставок. Це рішення дуже радує власників. Відгуки кажуть, що завдяки алюмінієвим вставкам машина виглядає дуже свіжо і не аскетично. Панель приладів стрілочного типу. Кермо трьохспиці, з кнопками мультимедіа. Відгуки власників кажуть, що кермо у седана «Сааб 9-3» має дуже зручний хват.

Також в машині є повний електропакет, клімат-контроль і цілий набір подушок безпеки. Автомобіль зарекомендував себе з найкращого боку в ході краш-тестів EuroNCAP.

Якість шумоізоляції у «Сааба» на висоті. Машина дуже тиха, навіть з дизельним мотором. Сидіння мають достатній діапазон регулювань. «Сааб 9-3» - один з небагатьох «європейців», який комфортний як на коротких, так і на далеких відстанях. З цією машиною можна вирушати в будь-яку подорож – за кермом ви практично не втомитеся. Салон досить просторий і ергономічний. На високих швидкостях машина поводиться передбачувано.Технічні характеристики

Машина має дуже великий список двигунів. Серед них як бензинові, так і дизельні мотори, з турбіною і без. Отже, базовим для «Сааба» є інжекторний мотор на 1,8 літра. Двигун позбавлений турбіни, тому його максимальна потужність складає не більше 122 кінських сил. Тим не менш «Сааб» показує відмінні динамічні характеристики. Так, розгін до сотні займає 11 з половиною секунд. А максимальна швидкість – рівно 200 кілометрів на годину. Комплектується цей агрегат механічною коробкою передач на 5 ступенів.

Далі в списку йде дизельний мотор TiD з робочим об\'ємом 1,9 літра. До речі, цей мотор також встановлювався на машину «Опель Вектра С». Максимальна потужність цього двигуна – 150 кінських сил. Розгін до сотні займає 9 з половиною секунд. Максимальна швидкість – 210 кілометрів на годину. Мотор комплектується механічною коробкою передач і є найекономічнішим в лінійці. Так, витрата на сотню – всього 4,6 літра по трасі і 7,6 у місті. «Сааб 2.0»

Також на автомобіль встановлювалися і дволітрові бензинові двигуни. «Сааб» має цілу лінійку агрегатів 2.0 з різними технічними характеристиками. Так, «молодший» двигун розвиває потужність в 150 кінських сил, а «старший» - 210. Розгін до сотні займає від 7,9 до 10,7 секунди. Що примітно, всі силові агрегати розраховані на 92-й бензин. Витрата палива по місту становить від 11 з половиною до 14 літрів. По трасі машина витрачає 6,5-7,1 літра пального в залежності від потужності агрегату. Також відзначимо, що дана лінійка двигунів оснащувалася 5 - і 6-ступінчастою механікою і автоматом на 5 або 6 ступенів.«Сааб 2.8»

Це топова комплектація «Сааба», яку можна розпізнати по шильдіку «Аеро». Автомобіль укомплектовывался двома варіантами бензинових двигунів. Це були турбовані версії на 255 280 кінських сил. Остання з заводу розрахована виключно на 98-й бензин. «Сааб 2.8» є одним з найдинамічніших авто у своєму класі. Розгін до сотні, в залежності від обраної КПП і двигуна, займає від 6,7 до 7,5 секунди. Максимальна ж швидкість у всіх однакова і становить 250 кілометрів на годину.

Що примітно, 280-сильні версії мали лише передній привід (за винятком модифікації «Аеро XWD»). Машина навіть на широких дисках мала проблеми з зачепом. Автомобіль пробуксовував навіть на другий і третій передачі. Схожа ситуація спостерігалася лише у «Камрі» з 3,5-літровим мотором. Привід на цих авто був максимально посилений, щоб хоч якось «перетравлювати» такий божевільний крутний момент. Saab: ціни

На жаль, останній випуск моделі було завершено в 2014 році. І знайти новий Saab не представляється можливим. На даний момент компанія визнана банкрутом. Тим не менше на вторинному ринку в Росії можна знайти безліч хороших екземплярів. Базовий седан пропонується за ціною від 600 тисяч рублів. Заряджені версії з 280-сильним мотором коштує від 1 мільйона 100 тисяч.

Правда, можуть виникнути проблеми з пошуком необхідної запчастини. «Сааб» не випускається вже 3 роки. Тому знайти новий оригінал не представляється можливим. На ринку можна придбати аналог чи вживаний оригінал з розбирання. Що стосується вартості утримання, машину можна порівняти з «Мерседесом» Е-класу або BMW п\'ятої серії. Всі запчастини суворо залежать від курсу євро, тому «Сааб 9-3» - дуже дорога «іграшка». Тим не менш седан є одним з найбільш комфортних і найдинамічніших у своєму класі.

Отже, ми з\'ясували, які має «Сааб 9-3» особливості, ціну і технічні характеристики.


14

Категория: Автотехника