Porsche 911 Classic - яскравий спорткар


Опубликованно 11.02.2018 02:00

Porsche 911 Classic - яскравий спорткар

Porsche 911 Classic - один з перших і найбільш яскравих представників спортивного класу легкових автомобілів з пізнаваним зовнішнім виглядом, високими технічними параметрами і вдалою конструкцією.Виробник автомашини

Автомобільна компанія «Порше», виробник легендарної моделі спортивного автомобіля Porsche 911 Classic, була заснована 1931 році. Творцем фірми вважається німецький інженер і конструктор Ф. Порше, який розробив багато цікавих автомобілів, серед яких легендарний «Фольксваген Жук».

Перший самостійний автомобіль під назвою «Порше 64» компанія випустила в 1939 році.

Ця унікальна на ті часи машина мала:оппозитним двигуном потужністю в 100 л/с ;обтічним аеродинамічною формою;яскравим і незвичайним зовнішнім виглядом.

Всі зазначені передові конструкційні рішення дозволяли «Порше 64» досягати швидкість в 160 км/год.

Першою дорожньою версією легкової автомашини компанії стала модель «Порше 356». Вона володіла заднемоторной компонуванням і заднім приводом. Двомісний кузов виготовлявся в версіях "родстер" і "купе". Виробництво автомобіля почалося в 1948 році, а завдяки проведеним модернізаціям і оновленням продовжилося до 1965 року. Всього було випущено понад 76 000 примірників.Початок виробництва і пристрій першого покоління моделі 911

Наступником «Порше 356» стала модель Porsche 911 Classic. Автомобіль першого покоління був випущений у 1965 році і характеризувався:бензиновим двигуном об\'ємом 1,98 л і потужністю 130,3 л/с;складною системою живлення, що включає відразу шість карбюраторів;задньопривідною трансмісією з п\'ятиступінчастою МКПП;повністю незалежною підвіскою всіх коліс;дисковими гальмами;вдалою ергономікою для водія, яка вважалася кращою практично до закінчення 60-х років.

Двомісна модель випускалася у дводверних варіантах кузова купе і кабріолет.

Автомобіль відразу завоював популярність і компанія приступила до масових продажів Porsche 911 Classic спочатку Європі, а потім і США. Щоправда, перед початком північноамериканських продажів в 1967 році автомобіль трохи видозмінився відповідно з вимогами місцевого законодавства з безпеки. Кузов кабріолет був замінений на версію Targa. Таке позначення застосовувалося для спортивного двомісного родстера, який мав:міцно закріплене лобове скло;задню дугу безпеки;заднє скло;знімний дах.

Виробництво першого покоління тривало 10 років, всього було випущено більше 81000 примірниківЗовнішній вигляд автомобіля

Особливістю успіху стали технічні характеристики Porsche 911 Classic і його зовнішній образ. Дизайн автомобіля повністю відповідав вимогам до спорткару і формувався:довгим капотом з великим кутом нахилу;потужними арками під 19-дюймові колеса;великими передніми крилами з класичними круглими фарами;стрімкої бічній виштамповкою переходить від передніх крил до корми автомашини:різкою лінією переходу даху до задньої частини;аеродинамічними дзеркалами;укороченою задньою частиною.

В цілому, весь дизайн автомобіля нагадував форму водяної краплі, яка, як вважалося в той період, мала самими кращими аеродинамічними показниками. Яскравий і запам\'ятовується зовнішній образ 911 моделі виявився настільки вдалим, що характерні риси можна відзначити і в автомобілі, що випускаються компанією «Порше» в даний час. Технічні характеристики

Найбільша кількість проданих автомобілів «Porsche 911 Classic» (близько 194 тис. шт.) припало на друге покоління моделі, яке випускалося з 1973 по 1989 рік. Найпопулярніша модифікація 1976 року мала наступні технічні характеристики:кузов – купе;місткість - 2+2;габарити:база – 2,27 м;довжина – 4,29 м;ширина – 1,73 м;висота – 1,31 м;двигун:тип - бензиновий (без наддуву);розташування – заднє;число циліндрів – 6 шт.;обсяг – 2,69 л;величина стиснення – 8,5:потужність - 165 к. с.;найбільша швидкість - 220 км/год;час розгону (100 км/ч) – 7,5 сек.;привід – задній;трансмісія – механічна, п\'ятишвидкісна МКПП;типорозмір коліс - 185/70VR15;маса – 1,32 т.

Спортивний автомобіль Porsche 911 Classic яскравий представник свого класу, виробництво базового варіанту якого тривало більше 30 років.


14

Категория: Автотехника