Хендай і30 Н - 1000-мильної поїздки


Опубликованно 12.02.2018 00:25

Хендай і30 Н - 1000-мильної поїздки

З 11 березня 1932 року випуску автомобіль – можливо, ви пам\'ятаєте, в цьому випадку, ви молодець – дозволила собі трохи більше, ніж самовихваляння.

"У нас, на автомобілю," він почав, чинно, "може озирнутися на мітингу Торки з виправданим задоволення." Може ви, справді? "З моменту, коли ми запропонували Королівський Автомобільний клуб" (о, я бачу, де це відбувається)", що він повинен організувати подію" (я тебе зловлю) "ми були впевнені, що мітинг буде не тільки великої і успішної конкуренції саме по собі" (ладушки)", але також великою рекламою для британського автомобільного та англійських курортах."

Я вважаю, що чоловік повинен любуватися хуцпа: запропонуйте що-небудь, нехай хто-небудь інший зробить роботу, і похваліть себе за добре виконану роботу, коли все відбувається за планом.

До речі абсолютно нічого, хтось в офісі автомобілю припустив, що це була б класна ідея, якщо фотограф і ваш покірний слуга відтворили оригінальний 1932 РСК автопробіг за маршрутом, який склав 1000 миль за два дні. Може бути хто-небудь привітати себе в офісі, як ми говоримо. Я не впевнений. Я не була ще.

У будь-якому випадку, в залежності від вашої примхи, в 1932 році ви могли б почати це новомодна штучка під назвою РСК ралі – який продовжує на цьому тижні в іншій формі, як ралі Уельс ГБ – від кількох місцях по всій Великобританії, а потім пройти через купу інших постів, який буде представляти собою загальну кількість маршрутів в 1000 миль, або близько того.

Ви могли б почати, зокрема, Лондон, Ліверпуль, Харрогейт, Лемингтон і Ньюкасл, і подорожувати через спеціальні контрольно-пропускні пункти – як правило, в шикарних готелях, тому що місіс Сесілі З. гаю (2249cc Остін) і граф Брекнок (2810cc Хіллман) не став би штамп в паспорт на будь-яку стару халупу – на шляху до єдиної закінчення поста в Торкі (господар, мабуть, для "сцени розгульного життя" в кінці).

На наступний день після закінчення 1000-мильної мітинг, там були серії регулярність випробувань по набережній дорозі. Але з усіх відправних точок, Північ британських готель в Единбурзі – зараз Балморал – на півночі. Ви можете здогадатися, де офіс запропонував мені почати.

Від Единбурга, потім у Бакстон, Норвіч, Лландріндод-Уельс, Лондон, а потім у Торки, відображається по всій країні, як пінбол в автоматі на набережній в англійській Рів\'єри.

Можливо; я вважаю, що ми побачимо. Таймінги були трохи гнучкими в 1932 р. але, якщо ви почали в Единбурзі в 12.30 у вівторок, 1 березня, вони чекають вас в будь-який час після 9.55 ранку в четвер в Торки. Що буде, офіційно – враховуючи, що близько 45 годин на 1000 км, напевно за кермом поодинці, за кілька днів до автомагістралей – бути кудись. Ви також можете здогадуватися, скільки часу може дійсно виділяється твій. Так, досить багато менше.

Так от ми, Люк Лейсі і я, отримавши кілька знімків в мішок, коли сонце і туристи зникли у вівторок ввечері в Едінбург. Тільки в Единбурзі, вони не повернутися додому дуже рано, тому ми чекаємо, щоб зображення на Хендай i30 N, яка є засобом, який ми обрали для роботи.

Це добре. Я б поїздку стільки, скільки наступний людина, але 1000 миль, через дуже конкретні контрольні точки, які означають, що ми будемо вести в основному на дуже простій дорозі (не саме ваші північному узбережжі 500 мрію Трейл), за 37 годин протягом двох днів трохи лякає. Це не важко, очевидно: це тільки тримають кермо майже пряма і права нога в значній мірі байдужим. Це не схоже на справжню роботу. Але, в 1932 році, я приготувався до пригод. Ось, я підготував для руху черзі – найгірший з Британської мережі автостради – і сірість британський осінь, все змішалося в розклад, яке не дозволить проводити час за чашкою чаю для заварювання. Перспектива познайомитися з і30 N, тоді, робить його більш прийнятним.

У і30 N-це, як ви знаєте, Хенде перший "правильної" гарячий хетчбек. Ви знайдете Альберт Бірманн, створюють Hyundai і швидкі автомобілі Кіа, тут, кажучи про інших його нове творіння, Кіа Стінгер.

Н суб-бренд і Стінгер призначені для того, щоб змінити шлях ви думаєте про машинах групи. Я чув від колег, що N-дуже здібна.

Інша причина тут в тому, що Hyundai має повну запис твору в чемпіонаті світу з ралі. Так що вуаля: мітинг РСК відпочинку, ралі Уельсу превью ГБ, і новий Хундай це цікаво і важливо для сюжету. Півтори тисячі кілометрів за 37 годин, в тому числі фото-стоп-починається... ох, близько п\'яти годин. Вибачте мене. Я пішла спати.

Один день:

Коли ви починаєте робити вранці, як це, коли тебе висок маршрут в навігаторі і він каже, що у тебе 1060 миль, щоб дістатися? Математика-це відповідь. Тому що я наближаюся до середнього віку, і моя талія перевищує краю моїх джинсів, іноді я використовую гребний тренажер, в тренажерний зал. Це може бути досить нудним, і підрахунок ударів ви повинні тягнути, або кількість метрів, що робить його не краще. Я вважаю, що якщо я займаюся математикою, намагайтеся тримати локшини зайняті, вираховуючи, скільки відсотків я покрила, ці маленькі досяжні відрізки шляху проходять більш легко. Я сподіваюся, що це стане можливим і тут.

В основному, я піду на південь і вважають, що кожні 10 миль-це трохи менше 1% шляху покриті. Вже звучить швидше, чи не так? Вона відчуває це. Ми беремо А1 уздовж східного узбережжя, тому що, хоча номінально більше, вранці це досить маргінальна, а автомагістраль A1 проходить поруч з морем, тому він набагато красивіше, що дуже важливо, щоб ваш фотограф.

А1 завжди відчуває себе більше як свято, ніж М1 або М6, теж. Не тому, що свято в американському стилі, дайнерс або секс-шопах, ви розумієте. Я думаю, це тому, що море близько. Є імена, знайомі з невимушеною вихідних: Алнік, Сихаузес, Бервік. Це ще добре перед сніданком, коли ми беремо коротку зупинку, і і30 N вже робить життя досить легко. Це гарна машина, це не питання. Є речі, що Hyundai отримує тільки права, і вже давно. Вага контролювати легко, ергономічно це звук. Водійське крісло опускається нижче, ніж у Форд Фокус ст, рульове колесо регулюється добре. Він все ще не цілком відповідають Фольксваген Гольф GTI для комфорту водія і регулювання, але це, ймовірно, наступна найкраща річ у своєму класі. І робите ви 500 миль в день або 500 км в місяць, це така штука питання.

"Коли тіло розслаблене, розум буде йти швидше". Я думаю, що було гасло в старе оголошення одного з м\'яко кажучи не пошкоджуючи суперспортивных мотоциклів, але я вважаю, що з автомобілем. І і30 Н він досить добре пріколочено. Шкода, правда, що її дросельної заслінки і педалі гальма не трохи ближче, щоб дозволити вам п\'яти-і-пальця без мамонта поворот щиколотки, але Ви не можете мати все. Це буде версія підходить для вас, якщо вам подобається, але, враховуючи шестиступінчастою механічною коробкою передач, 2,0-літровий турбований двигун і диференціал, я волію робити це олдскульний стиль сам.

В іншому місці, важко підібрати занадто багато дірок в інтер\'єрі автомобіля, який починається менше ніж за ?25,000. ?Це 27,995-це пакет продуктивності варіант, який означає, що він 271bhp, а не 247bhp і трохи більш серйозною підвіскою.

Пару кнопок на рульовому колесі може відрегулювати підвіску, рульове управління вага, прийомистість двигуна, коробки передач, звук і так далі. І один з цих режимів їзди-це настроюється, так що ви можете робити те, що я завжди схильний робити на дорогах Великобританії: звільніть підвіску, полегшити управління, але залишити двигун і вихлопна в їх голосніше режимів. Це той, який краще всього працює у Великобританії, я вирішив, до того часу ми досягнемо Бакстон. Це вже обідній час; і, на відміну від 1932 року, кожен раз, коли ми зупиняємося, є міні-фотосесія по повній, так що це не випадок з вашої картки з печаткою і отримують на вашому шляху.

Ще, у нас є супутникова навігація (не бідні паперових карт і кілька дорожніх знаків), що нібито краще дорожньої мережі, безумовно, більш легкий доступ до потрясных кави і 271bhp. Тому після кількох швидких прив\'язок у готелі Palace, ми вирушаємо в пік Дистрикт і ще більше фото.

Вони причина того, що ми не будемо дістатися до Норвіча до 10 вечора, який є досить великим відставанням, але за кермом в піках, тому мені плювати. Я підозрюю, що кращі дороги ми знайдемо тут, і я хочу знати, що і30 Н подібний.

Серйозно добре, це відповідь. Навіть у найпростішій дихальної налаштування підвіски, контроль тіла приголомшливий, є хороше зчеплення і звук тяги. В Н Бичків з точністю і реакцією, і, якщо ходова частина сенсорного менш гнучкою, ніж, скажімо, просто відійшов Ренолтспорт Меган, і хоча там менше регульованість, ніж Форд Фокус ст, це все одно жахливо цікавим і корисним.

Так ми пізно покидали площу, і тому застряг в день трафік в Мідлендс, і в кінці дістатися до покоївок голову Hotel у місті Норвіч.

Він, як і Palace в Бакстоне, носить ту ж назву, коли вони були контрольно-пропускні пункти в 1932 році. Біт цього готелю побудовані в 12 столітті. Зрозуміло, ми б залишитися тут, але сьогодні, мабуть, не відчуває зовсім Алан Partridgesque ще достатньо, так що ми проїжджаємо повз безліч придорожніх готелів, поки одна смокче нас.

Два дні:

Я обожнюю подорожі, але я боюся сьогодні. Лондон? Пізно ввечері? Але по-перше, що це? Дорога від нашого нічлігу в Ковентрі у Лландріндод-Уельс, якщо ви йдете через Тенбери Уеллс і Presteigne, насправді дуже акуратний автомобільний маршрут, місцях. Хвала. Стара Насосна готель у Лландріндод-пішла, змінившись відділення Ради, але сам насос залишається вдома, так що ми отримуємо наші стріляють прибив, а потім попрямувати в Лондон.

Я думаю, що рух буде нескінченним. Я знаю, що це буде. Ми прямуємо туди, де Rootes сервісної станції групи на лісовій дорозі Святого Іоанна, який у 1932 році був прямо навпроти поле для крикету лордз. Це не якісь там більше, бо з того боку дороги вишикувалися з квартири, але ми йдемо, тому що треба, хоча я знаю, що це займе століття.

По дорозі, ми перетнемо М25 приблизно в 2: 30 вечора, але, незважаючи зупиняючись лише на кілька хвилин, коли ми увійдемо в місто, ми не передаємо М25 на зворотному шляху до 5:45 вечора.

Я думаю, що рух буде нескінченним. Я знаю, що це буде. Ми прямуємо туди, де Rootes сервісної станції групи на лісовій дорозі Святого Іоанна, який у 1932 році був прямо навпроти поле для крикету лордз. Це не якісь там більше, бо з того боку дороги вишикувалися з квартири, але ми йдемо, тому що треба, хоча я знаю, що це займе століття.

Тоді це більш або менш стрілою прямо в Торки за винятком декількох вузлів: М4, М5. Це темно, але кінець вже близький, і і30 N-це пристойний автомобіль автомагістралі теж. Це не там, де і30 найбільше вражає, але, давайте зіткнемося з ним, де він буде проводити велику кількість часу. Поїздка складається, шум низького рівня, аудіо-та інформаційно-розважальні нижче кращому в класі, але терпимо.

На найближчі автомагістралі, є кілька бітів подвійний проїжджої частини, кілька каруселей, щоб насолодитися і ми в Торки близько 9 вечора: з картинками і об\'їзди, 1145 миль в 32mpg, трохи більше 30 годин, не рахуючи ночівлі, але включаючи всі інші справи.

Ми прямуємо до моря для фінальної фотосесії і деякі "розгульного життя". Там не так багато, що відбувається, тому ми йдемо до аркадія; я не зможу перемогти лінь і стати одним протягом найближчих восьми годин замість. На відміну від 1932, там трохи менше пригодою для водіння довжина Англія плюс трохи ці дні, я боюся. Хоча автомобіль набагато краще.

Чого очікувати від ралі Уельсу:

Зняття шоку "Фольксваген" попереду в цьому сезоні був удар в чемпіонаті світу з ралі, але він також зробив речі набагато більш низьким.

Ну, на зразок того. Триразовий чемпіон Себастьєн Ожье, водіння для капера М-Спорт Форд Фієста WRC команди, має великі окуляри збільшують рахунок до двох перемог і низка послідовних обробок, і здобудуть перемогу на ралі Уельсу на цьому тижні.

Незважаючи на своє лідерство, це було відкриття сезону, з шість переможців з 11 раундів. Компанії Hyundai Тьєррі Невілль був, мабуть, найшвидший водій, але його три перемоги супроводжувалися збої і проблеми в його і20 ВКР.

Двох безперечно варто дивитися будуть водії Великобританії. Кріс Мік Північної Ірландії здобули перемогу в останньому турі в Іспанії після складного заклинання в його Сітроен С3 ВКР, а Валлієць Элфин Еванс (М-Спорт Форд) прийшов agonisingly близько до своєї першої перемоги в Аргентині і може зірочку на місцевих етапах.

Як RAC ралі в сталі:

Цей автомобіль, як він тоді називався, був в основі створення першого ралі ккв. Натхненний популярності ралі Монте-Карло, група британських водіїв (у тому числі директор цієї публікації), які регулярно приймали участь у цьому заході виступили з ідеєю проведення подібного заходу, щоб сприяти радощів англійської Рів\'єри.

Автомобіль направив представника в Торки, а потім запропонував ідею Королівського автомобільного клубу, який з ентузіазмом взяв на себе організацію першого події з 1 по 4 березня 1932 року. Були обрані дев\'ять точок старту навколо Великобританії, кожна наступна 1000-мильний маршрут у Торки, з екіпажами з 349 початку, сподіваюся, що прибувають у четвер, 3 березня, в час для чаю прийомі, організованому мером в лікувальні ванни. Захід завершився на наступний день з Серія водійського посвідчення: як можна повільніше працює в ТОП Гір на 100 метрів, випробування на прискорення і випробування на гальмування.

Забавно, це був повільний тест, який виявився вирішальним, з полковником ах Лафборо беручи ?25 грошовий приз і автомобіль трофей.

Пов\'язані історії:

БМВ Х5 огляд

Хендай i30 N огляд

Огляд БМВ м3


14

Категория: Автотехника