Інсайт: чи не час відмовитися від дизельного двигуна?


Опубликованно 13.02.2018 01:48

Інсайт: чи не час відмовитися від дизельного двигуна?

Що ми повинні робити дизелі? Ми повинні слухати уряд, які шикуються в чергу, щоб представити завтра дизельний податок, і купувати менше?

Або ми повинні продовжувати купувати нові дизелі у великій кількості, як ми зробили за останні 30 років? Ми повинні захищати їх, відкидати їх, заборонити їх від великих міст або видалити їх взагалі з дороги? Їх доведений низький життєво викидів CO2 в боротьбі за скорочення викидів парникових газів, або їх твердих частинок і оксидів азоту (NOx) так шкідливо, як все більша і більша кількість досліджень, здається, показують, що вони повинні бути повністю вилучена з продажу?

Схема дизельного утилізації натякнув на тлі суперечок ?20 щоденних дизель \'токсин податку\'

Лондон Ультра дати початку зони низької емісії оголосив

Знайти правильні відповіді на ці животрепетні питання, здається, затьмарюють все більше і більше рішень про купівлю автомобіля. Є прихильники кожного з вищевказаних напрямів діяльності, але аргументи для заборони на дизелі стають все більш верескливий, насамперед, у недільної газети, цитуючи лікарів організацій і академічних кіл на підтримку їх справи, і дизельний продажі падають в результаті.

Ще дорогоцінний маленьке керівництво дизель по мінному полю майбутньої, або державних органів або автомобільної промисловості. Єдине визначеності для дизель-володіння автомобілістів – приблизно 40% з 30 мільйонів автовласників у Великобританії – це те, що вони придбали свої машини в дусі доброї волі і що завтра, що б то не стало, їм потрібно дістатися до своїх дітей в школу і на роботу, в основному на машині.

Дизельні двигуни: відповіді на Ваші запитання

Метою індустрії є багатогранним і складним. По-перше, в той час як ретельно сказав більше завжди можна зробити, її фахівці вважають, що при поточному, жорстким Євро-6 (євро-6) норми викидів в поєднанні з набагато більш реалістично і об\'єктивно перевірити режими, які прибудуть у вересні цього року (так званий ВПИМ або в світі гармонізованої легковика випробувань), сучасного автомобіля вихід NOx буде скорочено до крихітних розмірів. Дизелі мають бути вільними, щоб отримати право на їх роботу, сприяючи зниженню викидів CO2.

Останні дані від оппа, Великобританії автовиробників клуб, свідчать про те, що викиди CO2 були скорочені за останні 19 років поспіль і вже більш ніж на 30% нижче (в середньому на новий автомобіль у розмірі близько 120 г/км), ніж у 2000 році.

Автомобільний ринок Великобританії досягли рекордно високого рівня в березні

По-друге, Автомобільна промисловість зрозумілих причин, не хоче критикувати автомобілі вже на дорозі, на тій підставі, що вони дотримувалися законодавство того часу. Користувачі Великобританії автомобіль купив приблизно млн. дизелів в рік і існує вже близько 12м дизельні автомобілі та автомобілі на наших дорогах. Штрафують їх, створить хаос. Повністю змінюють автомобільного парку, якщо ви почали зараз, може піти 20 років.

По-третє, в Європі Автомобільна промисловість повинна зберегти свої ринки, життєздатність та інфраструктури для фінансування нових електрифікованих машин уздовж його нахилу глісади до 95 г/км виробник флот середній, що потрібно до 2020 року – і вперед до бажаної нульовим рівнем викидів у майбутньому в 2050 році. (У Великобританії, Ягуар Ленд Ровер відкрив новий дизельний завод у Вулверхемптоні і Ford будує більшість своїх світових вимог до дизельних двигунів в dunton).

По-четверте, його начальники вкрай неохоче заліз в комплекс, нелогічно дискусії, яка з\'єднала Фольксваген розкрученої дизель викиди скандал у США з 15-річною прогресії норми викидів – в даний час в євро-6 – чиє витрата палива пошукової ведмідь так мало схожі на власників досвіді, що передбачається, що вони будуть нечесними. Вони все це загальне обвинувачення.

Жадібність, брехня і обман - скандал Volkswagen Dieselgate оголюється

Режим тестування (під назвою nedc В або новий Європейський їздовий цикл), доданому до цього 15-річної прогресії винен більше, ніж фактичних нормативів викидів. Прийдешню ВПИМ буде змінити все, що і вітається. Стандарти ВПИМ буде супроводжуватися новими реальних іспитів з водіння, назвав еру, і це є поєднанням двох, які принесуть нові, правдоподібно споживання палива та викидів.

Вольво боса пророкує смерть дизелів

Уряд, тим часом, стикається (і соромно) за рахунок її просування на протязі останніх десятиліть законодавчої бази, яка з\'явилася, щоб заохотити прийняття дизельного палива як спосіб зниження викидів СО2, мабуть, за рахунок зниження викидів NOx. Знання про шкідливий вплив окислів азоту (близько чверті з яких виходить із транспорту у Великобританії, але близько половини в Лондоні) сильно збільшилася в останні п\'ять років, хоча державні органи останнім часом були зроблені неприємно усвідомлювати, що університет приступив до емісії Noх попередження про шкоду для здоров\'я ще 20 років тому.

Офіціоз дуже неохоче образити автовласників у великих кількостях, наприклад, шляхом заборони або вартість навантаження дизельних автомобілів вони купили сумлінно. Лобісти кажуть, що ображає Автомобіліст має в минулому довели про найбільш голосування підриває заходи може вжити уряд. Навіть мер Лондона садок Хан, який голосно висловив рішучість добиватися поліпшення якості повітря Лондона зарядки дизелів ?10, щоб увійти в зони платного в\'їзду в Лондон з жовтня, застосовує заряд тільки попередньо EU4 дизелів - ті, що проводилися до 2005 року.

"Коли EU4 був введений в 2005 році, увагу галузі звернулися до дизель твердих частинок", - говорить Майк Хос, виконавчий директор оппа. “На час Євро-5 прибув в 2010 році, вони були великою проблемою. Nоx не бачили як пошкодження, яким воно є зараз, але я точно не кажу, що промисловість спорів впливу окислів азоту на здоров\'я людини: ми не експерти. Наша турбота проявляється в швидкості ми привезли анти-Noх після звернення на ринку".

Дизельні двигуни: що виходить з вихлопної труби автомобіля?

Щодо дизельних часток? Складається в основному з попелу, що залишився від спалювання, це визнано як важлива проблема і шкідливих для здоров\'я людини, але і автомобільної промисловості вважає, що він вже переїхав, щоб скоротити їх різко при установці машин з сажеві фільтри (ДСФ) з 2010 року, коли був введений Євро-5.

Чому немає такого занепокоєння за внесок забруднення бензинових автомобілів? Тому що експерти кажуть, що може бути більш легко контролювати все більш ефективних каталітичних нейтралізаторів, вперше побачив на початку 1990-х років. Рівня бензину забруднюючих вихлопних газів рости менш швидкими темпами, ніж дизелі з додатковою швидкістю, зайве навантаження, складні градієнти і жорсткого водіння (який є, чому дизелі залучають всі ці заголовки про солідних виробництво автомобілів у 10 разів їх рекламують викид забруднюючих речовин в реальних тестах).

Дизельні двигуни: відповіді на Ваші запитання

Нижня ступінь стиснення бензинових двигунів традиційно в результаті їх виробництва значно менше азоту, ніж дизелі від згоряння. Ні в минулому, у них були проблеми вихлопних газів дизельного попелу, що потребують сажовий фільтр. Але ситуація може змінитися. Зростання більш скромний, більш працелюбних, більш дрібні-потужність турбованих бензинових двигунів – з вищою результуючий коефіцієнт стиснення – це швидше за все означає, що вони будуть також зробити більш Noх. Є також вагомі підстави вважати, що вони можуть виробляти більш дрібні частинки, які можуть бути шкідливі і можуть знадобитися фільтри самостійно. Дослідження тривають...

Найбільш актуальні проблеми, виявлені мер Лондона хана, мабуть, велика кількість старої школи дизелів, зокрема, добре носиться і десятиліттями таксі, вантажних автомобілів і розвізників, а також легкових автомобілів – на наших дорогах. Мер вже потрапив у заголовки газет, і були відкинуті урядом, запропонувавши схему ?утилізації 500м, що б платити власники дизельних до ?3500 за угробление старі дизельні автомобілі.

Перш ніж він покинув свій пост, Лондонський мер Борис Джонсон, також запропонували 2020 чистим повітрям директиви, що б карати до євро-6 (2014) дизелі і Pre-EU4 (2005), бензин, автомобілі, заряджаючи свої драйвери ?12 на верхній частині регулярної щоденної плати за в\'їзд на введення в Лондоні зони платного в\'їзду. Останній вказує на те, що адміністрація хана буде тримати думка, але перенести його на рік. Напис, здається, на стіні для старих дизелів. Тих, хто потребує старих автомобілях для внутрішнього Лондон зробить краще володіти бензинових моделей.

Що повинно зацікавленого власника приватного автомобіля не про власність дизеля? По-перше, кажуть експерти, слід звернути увагу на тип водіння ви робите. Якщо у вас є здоровий ранніх дизельних і ніколи не їздите в міських районах, це не злочин, щоб зберегти її. Ви не будете сприяти забруднення міст, нагальну проблему.

Стів Гілл, директор з розробки двигунів Ford у Європі, каже: “нас турбує те, що клієнти будуть йти від дизелів внаслідок необ\'єктивного висвітлення ситуації на викиди. Ми не намагаємося змусити дизелів на клієнтів – вони повинні купити те, що вони хочуть, – але нам довелося змінити деякі з наших продуктів, і ми проводимо дискусії про те, куди покласти наші гроші у майбутньому".

На думку автомобіля, право власності на дизельний автомобіль не повинен бути знятий з порядку денного, тому що основою продажу дизельного палива необхідно підтримувати рівень СО2 падає, останні автомобілі чисті і галузь потребує продажів для фінансування електрифікації, що йде. Немає жодних сумнівів, що самі чисті автомобілі, їх твердих частинок і NOx виходи в "пастці", моделі євро-6, що випускаються з 2014 року. Ми вибрати один з них.

Кращі дизельні автомобілі за $ 500 - використовував керівництво по купівлі

Були ми, щоб придбати новий дизельний автомобіль, ми розглянемо відкладаючи покупку до моделі перевірені при новому, реальному світі процес ВПИМ вийти на ринок в кінці цього року. Тоді, незважаючи на всю суєту, ми б відчували б ми вибрали автомобіль, який був чистий, ефективний, правової і великий диск.

Девід Грінвуд, керівник перспективних рушіїв в університеті Уорвіка, каже: “А З 2016 року євро-6 автомобіль виділяє менше 1% твердих частинок аналогічного автомобіля в 1992 році. Для freelancer, на виході значно нижче 10%. Якщо почитати деякі ЗМІ, ви побачите заголовки, які кажуть, що якість повітря погіршується в містах. Це не так. Дані каже, що це стає краще. Але краще не стає, в якій нам би хотілося".

Суть така: самий чистий дизельний ви можете купити, це, напевно, той, який ви зможете купити в кінці цього року, яка не тільки відповідає сучасним стандартам євро-6, але також пережив останній ВПИМ процедур в реальному світі тест. Якщо вам потрібен старий автомобіль і не турбується про забруднення міських, піти на пост-2014 євро-6 дизель або пост-ЕС3 модель дизельний, 2005 року або пізніше.

Дизельний двигун ДОС

1. Думаю про те, які рухи ви робите. Дизелі, навіть старі моделі, добре, якщо Ви не їздите в забруднених районах.

2. Не вважаю електричної або гібридної, якщо у вас в родині дві машини флоту. Свій другий автомобіль може бути дизельним. Ви можете знайти гладкості вашого EV це ваш перший вибір.

3. Розкажіть, що кращі часи настають для дизелів, приніс жорсткими стандартами і поліпшення процесу тестування.

4. Вивчаємо факти про дизельних автомобілів і забруднення повітря, і передавати їх. Деза має потенціал марно, щоб поставити під загрозу робочі місця і спотворюють важливою галуззю.

Дизельний двигун не можна

1. Не треба думати, що критика дизельні Автомобілі-це все неправильно. Існує як мінімум сім рівнів чистоти дизельного автомобіля". Може тільки останні версії правдиво було б назвати чистим.

2. Не відмовитися від ідеї зробити ваш наступний автомобіль сучасний дизель, хоча. Продажу дизельного палива допомагають доставляти життєво важливі цілі для зниження викидів СО2 та зменшення глобального потепління.

3. Не приймаю твердження про те, що вже зроблені кроки, щоб скоротити токсичні викиди CO2 не працював. Є цифри, щоб показати, що вони є – хоча там ще належить зробити набагато більше.


14

Категория: Автотехника