Відбулася прем\'єра нового Mercedes-Benz G-Class


Опубликованно 14.02.2018 00:10

Відбулася прем\'єра нового Mercedes-Benz G-Class

На автосалоні в Детройті широкій публіці вперше показали Mercedes-Benz G-Class нового покоління. Зовнішність класичної моделі істотно не змінювали, а ось технічно Гелендваген менше, був грунтовно допрацьований.

Перший позашляховик Maybach зробили на базі Гелендваген

Активне використання високоміцних сталей і алюмінію в конструкції кузова дозволили позашляховику схуднути на 170 кг Він став просторіше як всередині, так і більше зовні. Довжина виросла на 53 мм до 4 715 мм, ширина збільшена до 1 881 мм (+121 мм). Простір для ніг передніх і задніх пасажирів збільшилася на 38 і 150 мм відповідно.

Багато нововведень в інтер\'єрі. Тепер архітектура передньої панелі така ж, як і на інших останніх моделях Mercedes, з двома 12,3-дюймовими дисплеями приладової панелі і мультимедійної системи, що утворюють єдиний кластер.

Тюнери перетворили Гелендваген в шикарний лімузин

У нового G-Class незалежна передня підвіска на подвійних поперечних важелях, розроблена спільно з відділенням AMG. Важелі кріпляться безпосередньо до рами, без підрамника. Хід передньої підвіски на відбій/стиск становить 85/100 мм, задньої - 82/142 мм. Передній ведучий редуктор і задній нерозрізний міст - нові. Причому задній міст тепер утримують не 2, а 4 поздовжні тяги, що збільшує хід підвіски. Рульове управління тепер рейкове, з електропідсилювачем.

Виробник повідомляє, що новий G-Class здатний подолати 100-процентний підйом (це 45 градусів). Кліренс між осями зріс з 236 до 241 мм, а глибина прохідного броду зросла з 0,6 до 0,7 м. Кути в\'їзду, з\'їзду і перекидання зросли на 1 градус і тепер становлять 30, 31 і 26 градусів відповідно.

В якості пружних елементів в підвісці будуть пружини з адаптивними амортизаторами, у яких змінюються настройки, як і рульового управління. Семиступінчастий автомат замінений на 9-ступінчастий гідромеханічний агрегат. Нова роздатка тепер прикручена безпосередньо до коробки, а не стоїть окремо. Постійний повний привід збережений, але якщо раніше застосовувався симетричный міжосьовий “діфф“, то тепер тяга ділиться по осях в пропорції 40:60, що надає новому Гелику більш задньопривідні звички.

Знижений ряд в роздавальної коробці можна включати кнопкою на швидкості до 40 км/год, а зворотної можна переключитися на швидкості до 70 км/год. При цьому передавальне відношення “понижайки“ зросла з 2,1 до 2,93. Для експлуатації на бездоріжжі також будуть пропонувати більш високопрофільні 18-дюймові покришки. Само собою, новинка зберегла і три жорсткі блокування диференціалів - міжосьового і двох міжколісних.

Студенти побудували шестиколісний Гелик

Поки що для G-Class офіційно підтверджений тільки один мотор, 4,0-літровий V8 потужністю 422 к.с. і з обертовим моментом 610 Нм.

Продажі нового Mercedes-Benz G-Class в Німеччині стартують в червні за ціною від €107 040 євро за базовий варіант.


14

Категория: Новости