Ремонт і заміна головного гальмівного циліндра ВАЗ-2107


Опубликованно 15.02.2018 03:42

Ремонт і заміна головного гальмівного циліндра ВАЗ-2107

Потрібен головний гальмівний циліндр ВАЗ-2107 для створення тиску в системі, щоб колодки затиснули диски і автомобіль зупинився. За станом цього механізму потрібно уважно стежити, так як від нього залежить не тільки зручність користування автомобілем, але і безпеку водія і пасажирів. Якщо раптом помітили поломку в гальмівній системі, потрібно її швидше усунути.Основні поломки ГТЦ

В головному гальмівному циліндрі ВАЗ-2107 постійно знаходиться рідина, яка при поломках може витікати назовні. Всього несправностей дві – витікання рідини з ГТЦ, а також істотне падіння ефективності гальмівної системи. Зазвичай всі поломки усуваються ремонтом (заміною) головного циліндра і прокачуванням системи.

Для ремонту циліндра потрібно замінити майже всі його складові: пильовики, манжети, при необхідності поршні. Але іноді ремонт недоцільно проводити, тому краще повністю замінити механізм. Якщо на внутрішніх стінках циліндра є суттєва вироблення, це призведе до втрати герметичності навіть при установці нових ущільнювальних кілець.Інструменти для проведення ремонту

Для того щоб провести ремонт головного гальмівного циліндра на ВАЗ-2107, вам потрібно підготувати такі інструменти, як:Ключі на «10» і «13». Бажано щоб були як накидні, так і ріжкові.Ключ обтискного типу для гальмівних трубок.Плоска викрутка.Банку для збору рідини.

Знаходиться ГТЦ в підкапотному просторі, безпосередньо на вакуумному підсилювачі.Демонтаж головного циліндра

Перш ніж проводити демонтаж, вам потрібно злити рідина з розширювального бачка і зняти трубки. Потім вам буде потрібно виконати такі дії:За допомогою спеціального ключа на «10» послабити затягування всіх трубок.Викрутіть повністю трубки звичайним ключем на «10». Бажано внизу покласти ганчірку, щоб гальмівна рідина не потрапила на елементи кузова.Після відключення ГТЦ від системи необхідно за допомогою ключа на «13» викрутити гайки, якими здійснюється кріплення до корпусу вакуумного підсилювача.

На цьому закінчено демонтаж. Заміну гальмівного циліндра потрібно проводити в суворо зворотній послідовності. Але якщо є можливість зробити ремонт, проводите розбирання циліндра.Як розібрати ГТЦ?

Точну відповідь на те, чи можна провести ремонт, можна дати лише після того, як розберете головний гальмівний циліндр ВАЗ-2107. Щоб це зробити, вам достатньо виконати прості маніпуляції:Викручуєте перший стопорний гвинт і витягаєте поршень з пружиною.Викручуєте другий стопорний гвинт, отвір потрібно прикрити пальцем, так як поршень може вискочити.

Якщо раптом поршень заклинило, його потрібно вибити – для цього маленьким дерев\'яним бруском постукайте по корпусу головного циліндра. Обов\'язково зробіть огляд:На дзеркальній внутрішньої поверхні не повинно бути подряпин, раковин, інших пошкоджень.В отворах під стопорні гвинти різьба повинна бути цілою.Циліндр не повинен мати отвір у формі еліпса.

У тому випадку, якщо відсутні ушкодження, можна зробити ремонт. Для цього використовуєте спеціальний комплект для гальмівного циліндра. Ціна його значно нижче, ніж механізму в зборі – близько 80-100 рублів, залежно від виробника. Вартість нового ГТЦ не менше 700 рублів.

Вам буде потрібно зняти всі ущільнюючі кільця, протерти деталі – корпус, пружини і поршні. Після цього надягаєте манжети і здійснюєте збірку головного гальмівного циліндра ВАЗ-2107. Її виробляєте в зворотній послідовності, трубки потрібно затягувати з великим зусиллям, але без фанатизму. Після заливки рідини проводите прокачування і огляд на предмет наявності протікання. Якщо такі є, то необхідно сильніше затягнути штуцери. Якщо рідина виходить з-під отвори біля вакуумника, доведеться замінити циліндр повністю.


14

Категория: Автотехника