Гордон Мюррей, щоб показати Макларен F1-надихнув дитячі купе


Опубликованно 16.02.2018 16:39

Гордон Мюррей, щоб показати Макларен F1-надихнув дитячі купе

Плани на новий ультра-компактний високопродуктивний купе, який використовує Макларен Ф1 принципи проектування, відновлює Гордон Мюррей Оригінальне ІДМ автомобіль марки вітрини "суперлегка" версія його на istream процес виробництва був висунутий дизайнера на виставці, щоб відзначити його перші 50 років створення автомобілів.

Гордон Мюррей великого мислення і створення невеликих

Низький-обсяг фіксованого головкою спарці, як вважається, приблизно такого ж розміру, як Смарт-родстер, що Мюррей завжди розглядати як майже ідеально розмір та упаковка — але він буде побудований за Мюррею мати команду як флагман для нового виробничого бізнесу, відомого як Гордон Мюррей технічне. Воно буде використовувати новітні матеріали і процеси і бути побудовані, як правило, фанатичне увагу Мюррея до деталей. Ні ціна, ні Дата запуску поки не оголошена, хоча Мюррей зрозумів, що принаймні один за кермом прототипу.

ІДМ бренд — чиї ініціали стоять на Лео Гордон Мюррей, повне ім\'я дизайнера — був придуманий перший автомобіль Мюррея, родстер, він побудував і мчав у Південній Африці в юності. Новий купе і всі майбутні автомобілі ДМА буде оновлена версія логотипу Мюррей першим звернув на цю машину.

Нове купе розуміється поперечний середньомоторний дизайн з просторим салоном і щедрим стійка багажника, незважаючи на свій компактний зовнішній вигляд. Каже Мюррей нові Надлегкі ітерації об\'єкта istream замінює деякі трубчасті сталеві компоненти з більш світлими, високоміцних алюмінієвих профілів. Тіло-у-білому купе стверджував, що близько 50% легше, ніж звичайні штамповані сталеві структури.

Новий ІДМ купе можна використовувати невеликі ємності, трьох-циліндровий турбо двигун потужністю 150bhp, ведучи задні колеса через шести-ступінчастою механічною коробкою передач, всіма дисковими гальмами і нової конструкції, повністю незалежна підвіска. Його, ймовірно, продуктивність 140 миль в годину тече від поєднання низької ваги і поліпшеною аеродинамікою, включаючи повністю функціональний задній дифузор. Тизер зображення показує також повітрозабірник на даху, що нагадує попередні Мюррей-розроблені спортивні і гоночні автомобілі, які збирають повітря, що спосіб годування турбо і охолодження моторного відсіку.

У далекому 2015 році, Мюррей побудував концепцію, дуже схожі лінії для YAMAHA прийняти на Токійському автосалоні в цьому році, але мотоцикл компанії — вважали тоді бути споглядаючи автомобільне виробництво в Європі — показав автомобіль з кузовом власної розробки і з тих пір мало розкрита про проект. Мюррей зараз вважається кінер про притягнення його власні проекти до життя в маленьких партіях, використовуючи значок IgM і тих обраних клієнтів.

Мюррей 50-літньої виставки з міткою \'формулу\', як книги, які підуть, тільки за запрошенням заходи за участю близько 40 з 50 Мюррей конструкцій, побудованих досі. Основні моменти включають знаменитий сайт brabham BT46B \'автолюбитель\', а в 1988 Макларен МР4/4, в якому Айртон Сенна здобув свою першу перемогу у Формулі 1. Подфарника на офіційний лайн-ап \'Гордон гараж, який представляє собою набір власних дизайнер автомобілів і мотоциклів, в тому числі Хонда s800 та оренда автомобілів Abarth 750 zagato відповідно.

Інша мета заходу-познайомити відвідувачів з нової штаб-квартири для ДМА. Оригінальний бізнес, Гордон Мюррей дизайн, залишиться в Shalford, Суррей, на даний момент.

Пов\'язані історії:

Коментар Макларен Ф1

Оренда автомобілів Abarth 595 Компетицьоне коментар


14

Категория: Автотехника