Нові Лянча Стратос ввести обмежене виробництво
Опубликованно 17.02.2018 01:43
Нові Лянча Стратос буде запущений в обмежену виробництво з допомогою сучасного компанія automobili Torino (мат), замовлення спортивних автомобілів будівельника, і відображається на Женевському автосалоні.
Модель, данина поваги до Lancia легендарних спортивних і ралійних автомобілів, з яких 492 прикладів були побудовані в період між 1973 і 1978, був вперше представлений у вигляді концепту в 2010 році.
Він був написаний на замовлення мільярдера німецький підприємець Міхаель Стошек, голова частин автомобіля Брозе постачальника і об\'єднання Ентузіастів. Дизайн був зроблений компанією Pininfarina, в той час як оригінальний stratos була робота Бертоне.
Цей середньомоторний конструктивні особливості клиновий профіль, напівкруглий скло, бокові баки, знімний передній і задній капоти та обслуговування двигуна-люки оригіналу.
Оригінальна концепція була заснована на спрощеній структура просторова рама алюміній у Ferrari 430 Scuderia і використовувати цю машину по трансмісії. Однак, у 2011 році "Феррарі" заблокувала "Пінінфаріна" і "будь-який інший" Феррарі "-залежні постачальники" поставити новий stratos у виробництво, спонукаючи дизайнерів автомобіля, щоб шукати в іншому місці бази.
Оголошення килимок не держава якісь технічні подробиці виробництва нової stratos, але він сказав, що він отримав від Стошек "дозволу скопіювати Новий Стратос, використовуючи той же дизайн і технології свого автомобіля".
Оголошення додав: "базова Платформа, що мат буде використовувати дозволить створити гонщик ГТ версії Safari і грамотну суперкар для щоденного використання".
Новий автомобіль має схожі Габарити з 3710mm-Лонг-оригінальний stratos, з такою ж короткою базою, і стверджував, що в "легкий дизайн"; концепція була kerbweight з 1274kg.
Єдина деталь, з\'ясувалося, що автомобіль досі є те, що двигун виробляє 542bhp, в той час як фотографії показують рульового колеса підрульовими перемикачами для автоматичною коробкою передач. Концепція Феррарі джерел 4.3-літровий V8, вироблений 532bhp.
У Нової stratos розділи назад інтер\'єрні дзеркала багато особливості оригіналу, включаючи інтегрований каркас і двері купе для водія і пасажира шоломи.
Стошек сказав: "я радий, що інші пристрасні автолюбителі зможуть випробувати як наступник саме захоплююче ралі 1970-х років досі задає планку для дизайну і продуктивності".
Ціна на Новий Стратос було виявлено, хоча ціна близько ?600,000 було обговорено, коли автомобіль вперше повідомив про концепції. Клієнти будуть мати можливість вибору різних варіантів і варіацій".
Портфоліо килимок включає в себе Аполлона стрілу і Scuderia Cameron в SCG003S Гликенхаус. Компанія, яка проектує, інженерів і будує разовий і обмежений випуск розкішні та гоночні моделі, очолює її засновник Паоло Garella, який раніше працював в Pininfarina і був пов\'язаний з більш ніж 50 неймовірних проектів автомобілів за останні 30 років.
14
Категория: Автотехника