Концепція Інфініті Кью натхнення показує драматичні новий напрям дизайну


Опубликованно 20.02.2018 10:20

Концепція Інфініті Кью натхнення показує драматичні новий напрям дизайну

Інфініті показала новий концепт під назвою питання натхнення, що попередній перегляд різкий зсув у напрямку дизайну для наступного покоління, на чолі з екс-проектувальник BMW Карім Хабіб.

Показали на автосалоні в детройті, чотирьох-дверний седан особливості вчив пропорції і купе-як даху з повної довжини скляним дахом, яка простягається на задньому склі. Попереду, широкий рот решітка, яка має крихітні, ледь помітні отвори, в той час як задні спортивних гладкою, простіше конструкція.

Раніше за спекуляцію запропонував автомобіль буде користуватися електроенергією, але диск для поняття насправді відбувається від більш традиційних турбований двигун з чотирма циліндрами, хоча вигоди від інноваційних змінну технологію стиснення Інфініті.

Як 2,0-літровий двигун виробництва, яке було нещодавно введено в новий QX50 позашляховик, Інфініті сказав, що це ВК-Турбо агрегат можете переключитися між ступенем стиснення 8:1 (по продуктивності) до 14:1 (по економіці), даючи йому роботу економії бензину і дизельного палива.

Хабіб пояснив, що короткі концепція ніс-це натяк на те, що його тільки використовувати маленькі силові здібності. Він сказав, що Інфініті дорожніх машин роблять "зрушення в бік більш компактному і менш нав\'язливим силових агрегатів".

Хоча концепція використовує ВК-Турбо, короткий ніс буде також підходить для електричних моделей. Інфініті пояснюється представить електричний автомобіль найближчим часом, і питання натхнення, швидше за все, буде кивок для такого автомобіля.

На даному етапі, тільки набіг Інфініті в сегменті ЕВ прийшов з повністю електричний прототип 9 2017 року.

У салоні нового концепту Інфініті також передбачає зв\'язок буде ключовим у своїй наступній моделі, як це відбувається споряджені з широким інформаційно-розважальна система, яка має два салону-широкий цифровий дисплей смужки. Обидва водії та пасажир мають доступ до їх власним сенсорним екраном. Інша частина салону, кнопка-вільний рівний, поверхні, припускаючи, Інфініті каюти вже в найближчому майбутньому отримати більш мінімалістської обробкою.

Технологія Propilot водія також входить, використовуючи радари і камери, щоб включити повністю автономного водіння. Описано, як використовуючи "нові технології", поняття система здатна забезпечити автономної багатосмугового руху і переміщення вузлів сам. Автомобіль пропонує пілот режимі, що може допомогти, а не контролю, а також деякі функції.


14

Категория: Автотехника