Тест на Різдвяний шлях: 1948 перець А1 "Торнадо" паровоз коментар


Опубликованно 21.02.2018 00:52

Тест на Різдвяний шлях: 1948 перець А1

Артур Перчинка була, судячи з усього, скромний, але дуже талановита людина.

Коли він став у 1946 році головний механік Лондонській і Північно-Східна залізниця (LNER), він спроектував і керував проектуванням ряду паровозів. Серед кращих був сорт перцю А1, призначений як пасажирські експреси для важких Лондона у Абердін східному узбережжі магістральних маршруту, на якому вони будуть возити, як багато хто, як 15 вагонів, кожен вагою до 550 тонн.

Прочитати всі автомобіль в поглибленому коментарі (машин, очевидно...)

У 1948 і 1949 роках, близько 49 A1s класу були побудовані, але в 17 років, як парова сила поступилася Бензиновий і електричний, всі були зняті. Ніхто не був врятований. І це було те, що.

До 2008 року, коли був виготовлений новий перець Локомотив А1, 50-й буде побудований. Вона називалася "Торнадо", і це його.

Так чому дороги – або залізничним транспортом? – перевірте це зараз, через дев\'ять років? Є дві причини. Одна полягає в тому, що вона дає вашому кореспонденту поважної причини, щоб дивитися Паддінгтон 2, фільм, в якому Торнадо зірок, на витрати. Інша, більш істотна причина-тому що в квітні цього року Торнадо став першим паровозом в 50 років, аби досягти 100 миль в годину на залізничній мережі Великобританії.

Ретро: це здійсненно тунелю під ла-маншем? (з 1935 року)

І це важливо, тому що в той час як більшість британських поїздах спадщини плавала вгору і вниз по їх конкретної лінії на 25миль / год, можливо, кілька, як Торнадо, використовуйте регулярні магістральних залізниць.

"Торнадо" раніше вже довела, що вона може працювати на 75 миль на годину – насправді, в строгий, часті перевірки безпеки, він доведе свій час цілісність після – але більшість приміських поїздів вдарить 100 миль у годину і міжміські поїзди, а набагато більше разів.

Тому оператори Торнадо пішов шукати схвалення запуску на 90 миль на годину, тому він може легко поміститися на жваву національної залізничної мережі під час екскурсії він працює для платних пасажирів. Це швидкість вона повинна перевищувати 10%, щоб бути акредитованою. І, добре, якщо вони збиралися проявити себе в 99mph...

Так ось чому Торнадо-це тут і зараз. Ми розповімо вам, як це працює і, найголовніше, як ви керували б його, якщо ви знайшли себе на підніжку. Всі на борт.

Дизайн та проектування - 5 зірок

Торнадо було зроблено, щоб, як можна ближче, такої ж конструкції і технічних стандартів в якості вихідного класу парових двигунів А1, за винятком кількох нормативних відмінностей, які ми прийдемо через хвилину.

Це велика тягового двигуна. Складається з двох основних елементів: двигуна, в якому знаходяться всі механічні, а тендер, в якому міститься паливо (вугілля) і води. Смерч хоче досить багато і тих, і інших. Разом, двигун і виміряти тендер 22 метрах від кінця до кінця і важить 169 тонн при повній.

2016 тест Різдвяний шлях: оплот ДМС

Як працює паровий двигун надзвичайно складним (отже, залучення дизель-і електропоїздів, ми припустимо), але тут йде. Є бойлер, німецькі, в зеленій циліндричної частини над колесами. Він складається з більш ніж 200 труб і елементів різних розмірів, які закачується вода, після чого вона перетворювалася в пару за рахунок тепла від 4.65 кв. м – 50кв м у старих грошах – вугілля вогонь, горить під днищем котла і топили вручну. Все є 293sq м теплообмінних поверхонь.

Котел повинен бути герметичним, щоб як можна ближче до 250psi, як можна зробити хороший пар. Більше і вона вибухне через клапан випуску. Регулятор, що ви і я хотів би знати, як дросельної заслінки, дозволяє пара з котла і у меншу парозбірником, звідки вона проходить розкуто в поршні Торнадо. Там він розширюється і штовхає шток, що зміщення на колесі, яка перетворює зворотно-поступальний маси в ротації. Вуаля, повороту коліс. Тиск, який ви дозволяєте в Steam груди-це тиск, який буде керувати колесами, тому є затримки регулятор управління дросельною заслінкою – "трохи турбо ЛАД", - каже водій Торнадо.

Є три з цих поршнів. Зовнішня пара кожна поїздка в центр колеса, в той час як невидима середнього поршневим приводом на передню вісь. Кожен міст-це хоча і пов\'язані разом, так що Торнадо-це шість-привід.

Примітно те, що ці величезні, 2.03 м-діаметр колеса мають площу всього 2,5 кв. см або близько того, металеві рейки. Так що незважаючи на розмір і вага Торнадо, величезна кількість тягове зусилля доводиться проходити через дуже малу площу поверхні. Саме тому ви часто чуєте поїзда швидко полова, коли вони втрачають зчеплення з дорогою при низьких швидкостях: занадто багато тиску надходить у парову груди, і це займає кілька хвилин, щоб розсіяти в даремно обертів. Деякі співробітники підтримки кажуть, що вони можуть сказати, хто біля пульта управління від двигуна женуть.

Кількість водяної пари, що використовується у кожній поршня залежить від того, як швидко ви йдете. На низьких швидкостях, де потрібно багато фізичної привабливості акселераційного є багато пар пускають в хід. Швидкість підніметься, ось і опустилася, через керування в кабіні (це нейтральна точка в середині; вітер досить далеко, і ви знайдете зворотне), так що розширення ставки від 25% на низькій швидкості і 75% після того, як ви дійсно зміщується. При русі поршня випускний клапан представлений. Через це надлишок пари пасів голів у зірковій мудрості – у чорній пофарбованої зоні на фронті. Навіть тут він як і раніше корисна: вона приваблює тепло через топку, як він змішується з димом і виходить через димар.

Торнадо-це двигун класу " А1 " до такої міри, що "зовні це наступний крок у класі", але є деякі зміни протягом 1940-х двигунів. Торнадо працює з роликовими підшипниками, які тривають довше і мають менше тертя, ніж підшипники, хоча сьогодні він повинен працювати в нормативних радіо-система і сучасний повітряний гальмо, а не парової гальма, і вона трохи нижче, ніж на оригінальні двигуни з-за навісних силових кабелів.

Там також немає необхідності для тендеру, щоб мати воду цілий під ним, як колись-то було. Замість цього, його 7,62-тонну вугілля потужністю і 28,011-літр ємкості повинні бути заповнені колійного за спеціальною домовленістю. Це трохи менш практичні, але тим не менш неминуча.

Інтер\'єр - 5 Зірок

Є місця на паровозі, який цілком прийнятним: у спині, наприклад, сидячи у вагоні-ресторані подають вишукані страви. Але вашій області інтересів і шахти відбувається набагато ближче до фронту, на те, що вони називають підніжку, яку між двигуном і ніжна.

Тут жарко, брудно і шумно, і Ви не можете дуже добре бачити. Ви також зіткнувся з тим, що схоже, і справді – загадковий набір елементів управління. Деякі з них більш часто використовується, ніж інші, але всі вони досить важливі. Так що давайте йти через них і, врешті-решт, ми повинні знати, як керувати паровозом.

Трохи вище підлоги топливника. Це гаряча, природно. Пожежник відповідає він сидить справа, коли він не стоїть і копати вугілля, тобто. Широкі труби з великими клапанами на що наривається кожного боку топки дозволяють воду з тендеру в котел, і там знаходяться дві скляні прилади, які показують, як це повний. Є два тому що він потребує деякої надмірності: якщо котел вичерпається, коли вона гаряча, вона, ймовірно, вибухне, що нещасна доля спіткає паровоза і тих, на чи біля нього.

Ще одна потенційна небезпека-це вода в паровій грудей, адже під час парової компреси, води немає, так що є клапан випуску, продув перед відправленням. Ось чому ви побачите двигунів випускати пар з фронту, перед тим як йти в будь-якому місці.

Є, по суті, сім кроків для їзди на паровозі, після того як ви зробили необхідні приготування. Це займе пару годин, щоб побудувати котла тиск перед пробіжкою, і для цього вам знадобиться хороший, палаючий вогонь всюди. Чорні плями або дірки у вогні, є небажаними холодні плями. По-перше, потім, зробити котел до тиску. Як тільки це відбудеться, вітру приводний ручкою у передачі ви хочете, або вперед або назад.

2015 тест на Різдвяний шлях: Східної Англії повітряної швидкої допомоги

По-друге, забезпечити локомотивного гальма. Це повітряний тормоз сьогодні, спонукуваний паровий повітряний насос під двигуном. По-третє, вітер ручник – ви знайдете його за пожежний. по-четверте, взяти владу від зв\'язківцем. По-п\'яте, перевірити, це зрозуміло, з обох сторін. По-шосте, звук свистка. В-сьомих, випустити повітряні гальма і потягніть великий важіль червоний регулятор. І ти далеко, водіння поїзда.

Продуктивність - 5 зірок

Час розгону від інших досить розтягнуті в часі, що не дивно, якщо ви тягнете 458 тонн за 161-тонного двигуна, як ми були на зворотному шляху з Дербі у Ньюкасл, навіть з 166.38 кн тягове зусилля (не л. с.) в руці.

Листя тяги не дивно суспільства, і що вся річ лінія \' - це не просто акт. Сік, який вони виділяють, може, мабуть, бути особливо слизькою. Смерч піску диспенсери, щоб допомогти їй знайти зчеплення в складних умовах.

Після того, як він будує свої обороти, і розвивається милою, звичайний грубіян це все, але невиразно, як тільки ви два вагони тому, Торнадо тримає свою швидкість вальяжно.

На великій швидкості, водій витрачає величезну кількість часу, визнаючи повітряний ріжок звучить кожен раз, коли ви передаєте сигнал, у той час як робота пожежного полягає в тому, щоб підтримувати правильний тиск пари і рівень води. Він лопати вугілля з тендеру в топку, з спритним жести руки, щоб підтримувати вогонь. На весь чат, пожежник може відгрібати від 30 до 40 завантажує в топку за один раз, то є дві хвилини, щоб стежити за топкою або поговорити з водієм з приводу майбутнього ділянки шляху.

Це легко думати, що парові двигуни, як замість неефективних старих речей. Але це радше неймовірно, що одна людина може перелопатити достатньо енергії, сили, щоб зберегти 600-тонний потяг на 100 миль в годину.

Плавність ходу і керованість - 5 зірок

Ми можемо жити без \'куточки, як це рейки аналогію? Я думаю, ми, напевно, можемо. Що відомо про стаж водіння Торнадо, хоча, це кількість відчуваємо, що йде до неї. Ви не отримуєте зворотного зв\'язку від пульта управління – регулятор просто великою червоною ручкою і парозбірником це повноваження є ЛАД до нього – але ви відчуваєте, що якщо двигун на пісню або борються, кажуть водії, через ваші ноги і зад.

Тест Різдвяна дорога 2014: перший

Тільки водії, які знають конкретній ділянці траси дозволено пілот "Торнадо" на цьому маршруті. Вдень, вони звичайні машиністи, але вони побудовані робочі відносини з пожежниками і з двигуном, і тим краще вони розуміють обидва, тим ефективніше вони будуть на роботу їздити.

Додавання вугілля у вогонь, наприклад, спочатку робить вогонь холодніше, не жаркіше, тим самим зменшуючи тиск котла. Так що якщо є нахил вперед, вогонь потребує підживлення заздалегідь, щоб зробити достатню кількість тепла для підтримки тиску на підйом. Якщо розтягнути вниз наближається, двигун може бути відступив, і коли є кінцеве кількість палива й води на борту, очевидно, якщо ви більш ефективним. Є справжнє мистецтво, тому що більш ефективного водій та пожежний, тим менше палива і води вони використовують туди, де вони збираються.

Купівля та володіння - 5 зірок

Він взяв 3 мільйони фунтів стерлінгів, щоб побудувати Торнадо, так що якщо ви роздумуєте про покупку паровоз, принаймні, тепер ти знаєш, що проти фінансово.

Але коли справа доходить до володіння, поки є платоспроможні клієнти, і несе в рухомі картинки, Торнадо буде мати свій шлях оплачений.

Палива і води сьогодні більше головного болю. На нашому шляху в тендері був заповнений водою три рази – по дорозі в Ньюкасл і на зворотному шляху – і вугілля наповнили в Ньюкасл. Вважається, що Торнадо пройшов через шість тонн вугілля. За нашими оцінками, це близько 60 миль за тонну, хоча її творець котирування в середньому ближче до 39 миль за тонну, що в свою чергу прирівнюється до 23,205 г/км СО2, так що ви, ймовірно, не хочуть працювати, як ваш автомобіль.

Велика проблема є працюючому незамінною поїзд за загальною залізничної мережі Великобританії. Є два питання, на нашу подорож. Один був, коли водій приміського поїзда закінчили зміну в Ньюкасл і покинутий поїзд на платформі без водія заміна, створюючи всілякі затримки. Інший був зламаний сигнал, який означав відвернути поїзда на іншу лінію і спішно переставляючи автоцистерни з водою. Торнадо може, і нічого, працює як годинник, але все-таки у владі мережі.

2013 Різдвяні дорожні випробування: Макларен спеціалізований s-працює + Макларен Венге велосипед

Технічний макет

Торнадо колісною формулою 4-6-2, межі колеии колії 1435 мм паровоз. Чотири колеса візка на фронті, з шістьма провідними колесами і двома замикаючими колеса. Три поршня, шість-привід, з мінімальним екіпажем з двох чоловік на приступке, яка знаходиться між двигуном і ніжна.

Вирок

Ідеальне поєднання інженерної, транспортної та задоволення.

А ви грубіян повз зелених полів і путівцях на великій швидкості паровоз, дві речі швидко стають очевидними: по-перше, паровози сигналізація запаси, а по-друге, вони зовсім заворожують люди, які нерозривно тягнуться до цих пихкає, здіймалися, маса заліза і машин. Частково, ми вважаємо, це ностальгія.

Але немає більше радості в Торнадо, ніж. Водіння це набагато більше, ніж просто буденна, але відповідальну роботу. Ні, розуміння двигуна-це справжній корабель, і отримувати найкраще з нього, і заганяючи його в найбільш ефективним способом, - це величезна майстерність.

Маленьких дітей не мріє бути двигуном водіїв, тому що це був галасливий, смердючий і втомлює; вони хотіли зробити це з тієї ж причини, вони хочуть бути гонщиками або льотчиками, або кухаря, або вершника, або фермерів: щоб випробувати велику особисту радість, яка приходить від кого-то, що займає час, самовідданість і розуміння, особливо, якщо це захоплююче одночасно. З допомогою Торнадо, що звернення горить так само яскраво, як ніколи, – і це чортовому блискучий.

Тестери

Більшість елементів керування, заспокійливо вагомий, і кілька теплих, чи хочете ви їм бути чи ні. Стоячи на приступке досить п\'янкий досвід.

Спец поради не багато вибору тут. Якби я був один замовлення я можу вибрати альтернативний колір, просто, щоб бути різними. В іншому випадку ви отримаєте свій Локомотив A1 в автентичних Специфікація, тільки з додатковими фарами і оновлений комплект безпеки.

Вакансії для підтяжки обличчя Ну, фейсліфтінг не в цьому справа. Але може двері топки не відкрито трохи ширше? Легко брязкіт лопати про метал.

НАМ ПОДОБАЄТЬСЯ: 100 миль в годину продуктивність П\'янкий пам\'ятки, звуки і запахи Можливість \'чортовому\' каламбури

НАМ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ: Дорогі, щоб побудувати і запустити Потрібна велика команда підтримки Обмежень залізничної мережі Великобританії

Клас А1 паровоз:

МОДЕЛІ: 60163 \'ТОРНАДО\'

Ціна ?3,000,000

Потужність 2400bhp (приблизно)

Тягове зусилля, кн 166.38

Економія палива 49 миль на тонну вугілля

Викиди CO2 23,205 г/км (приблизно) ?

Максимальна швидкість 100 миль в годину

Детальніше

Прочитати всі автомобіль в поглибленому коментарі

Ретро: це здійсненно тунелю під ла-маншем? (з 1935 року)

2016 тест Різдвяний шлях: оплот ДМС

2015 тест на Різдвяний шлях: Східної Англії повітряної швидкої допомоги

Тест Різдвяна дорога 2014: перший

2013 Різдвяні дорожні випробування: Макларен спеціалізований s-працює + Макларен Венге велосипед


14

Категория: Автотехника