Автомобіль "Равон Р4": відгуки власників і спеціалістів


Опубликованно 22.02.2018 04:09

Автомобіль

Бюджетний узбецький седан «Равон Р4» з\'явився на російському автомобільному ринку рівно рік тому – на початку грудня.

Машина, яка є копією «Шевроле Кобальт», швидко привернула до себе увагу. Більшість автолюбителів в першу чергу звернули увагу на ціну – вартість моделі в базовій комплектації починалася c 499 000 $

За рік багато людей встигли стати її власниками. І тому зараз хотілося б розглянути характеристики седана «Равон Р4» та відгуки, залишені про нього.

Короткий опис

Машина досить компактна. Але містка, якщо вірити відгукам. «Равон Р4» 2017 в новому кузові володіє наступними габаритами (зазначено в міліметрах):Довжина – 4 479.Ширина – 1 735.Висота – 1 514.Колісна база – 2 620.Дорожній просвіт – 160.

Маса машини теж невелика. У спорядженому стані вона становить 1172-1243 кг. «Варто» автомобіль на 15-дюймових сталевих або легкосплавних дисках, а також на гумі 195/65R15.

Під капотом седана у нього непоганий 1.5-літровий 106-сильний двигун, який йде в парі з 5-ступінчастою «механікою», або з 6-діапазонним «автоматом».

Версія з МКПП розганяється до «сотні» за 11.7 секунди. Її максимум – 169 км/ч. Споживає двигун 8.4 літра палива на 100 кілометрів в міському циклі.

Версія з АКПП розганяється до «сотні» за 12.6 секунди. Її максимум – 170 км/год. А споживає мотор на 2 літри більше, ніж модель з МКПП.Зовнішність

Дизайн, звичайно, на любителя. Машина взагалі повинна була зливатися з загальною масою бюджетних рядових автомобілів. Але вийшло навпаки.

На копію «Шевроле Кобальт» обертаються. Нестандартні пропорції, масивні кузовні панелі, мала площа бічного скління, малознайома російському споживачеві платформа GM Gamma... Машина з такою зовнішністю – як ковток свіжого повітря на фоні вже обридлих моделей інших виробників, що пропонують всім відомі бюджетні варіанти.

Якість збірки

До нього претензій у людей, що залишають відгуки про «Равон Р4» з АКПП і МКПП, немає. Стики рівні проміжки помірні, а на нижній частині кузова є антигравійний захист.

Що всередині? М\'які сидіння, обробка тканиною дверних панелей, додає затишку. Інтер\'єр, звичайно, утилітарний, але зате якісно зібраний. Шумів і «цвіркунів» не створює навіть при русі на бруківці.

До речі, приладова панель практично як у Aveo – класичний тахометр на дисплеї, спідометр. Коли запускається двигун, водія «вітає» помах стрілки від початку шкали до її кінця.Місткість

Багажник цього компактного автомобіля може вмістити в себе 545 літрів вантажу. Вражаючий об\'єм – він більше, ніж у багатьох машин іншого, більш високого класу. Простору все одно здається недостатньо? Тоді можна скласти спинку заднього дивана. Рівної підлоги не вийде, але місця відчутно додасться. Великогабаритну річ помістити вдасться.

Базове оснащення

У вік сучасних технологій автомобілісти пред\'являють досить високі вимоги до оснащення машин. «Равон Р4» пропонується в трьох різних комплектаціях. У базовій, іменованої Comfort Plus, є наступне обладнання і опції:Гідропідсилювач.Регульовані підголовники і рульова колонка.Заводське тонування.Підігрів заднього скла.Підведення теплого повітря до ніг задніх пасажирів.Підігрів і електрорегулювання дзеркал заднього виду.Зовнішні дзеркала під колір кузова.CD-плеєр, радіоантена, AUX і USB, 4 динаміка, МР3.Коректор фар, галогенова оптика (денне світло), задні «противотуманки».Кріплення для дитячих крісел.ABS.Захист від дверей розблокування.Центральний замок.Сигналізація.Іммобілайзер.Водійська подушка безпеки.

Якщо вірити відгуками власників авто «Равон Р4», то цього набору, в принципі, цілком вистачає для комфортного водіння. Однак без деяких функцій все ж незручно. Зате вони є в інших комплектаціях. Машини з іншими пакетами оснащення дорожче, але функціональніша. Що ж в них є?

Додаткове обладнання

Наступна комплектація після базової – це Optimum Plus. Крім перерахованого вище, в перелік оснащення входить:Кондиціонер.Передні та задні склопідйомники.Подушка безпеки пасажира.

Дана версія дорожче базової приблизно на 40-50 тисяч рублів.

Найдорожча комплектація – Elegant. У ній є все, що є у двох попередніх пакетах оснащення, але замість 14-дюймових сталевих дисків стоять литі R15. За це доведеться доплатити ще 25-30 т. р.Автомобіль в експлуатації

Тепер можна звернутися безпосередньо до залишеним про «Равон Р4» відгукам. Ось на яких моментах акцентують увагу власники даного автомобіля найчастіше:Високий дорожній просвіт, як у багатьох паркетників. Ідеально для російських доріг.Підвіска. Міцна, надійна, непробивна. Не просідає навіть при повному завантаженні седана, що важливо. Спереду встановлена незалежна конструкція зі стійками «МакФерсон» і стабілізатором поперечної стійкості. Ззаду стоїть незалежна, зі скручується балкою.Витрата палива. Економічний навіть при тих обставинах, коли його збільшення логічно і передбачувано. Якщо в машині буде сидіти 4 людини, в багажнику лежати вантаж, у салоні щосили працювати кондиціонер, а сам водій збільшить швидкість десь до 120 км/ч, двигун все одно не стане споживати більше 6.2 літра на 100 кілометрів в заміському режимі.Перемикання передач на «автоматі» чітке і без затримок. Ходи невеликі, ніяких дивних звуків коробка не видає.Гальма чіпкі, сама педаль – слухняна і чуйна.

Ходова особливо радує власників автомобіля «Равон Р4» 2017 в новому кузові. Відгуки переконують у її «вміння» легко ковтати ями. Звичайно, це не привід не гальмувати перед нерівностями. Якою б простою в експлуатації не була підвіска, ремонт в разі пошкодження неминучий.

Комфортабельність і салон

Про це теж можна прочитати чимало інформації в залишених про «Равон Р4» відгуках. Найчастіше власники говорять про наступні моменти:Багажник. Великий, вміщує в себе великогабаритний вантаж, незважаючи на те що сама машина візуально виглядає компактною. А ще багажник зручно відкривається з пульта.Салон. Зручний, широкий і місткий. На задньому дивані місця вдосталь – навіть люди з реально великим зростанням (190-200 см) будуть відчувати себе комфортно, і ще простір в колінах залишиться.Прилади. Все читається легко, не потрібно зайвий раз напружуватися. І всі кнопки з органами управління розташовані зручно, ергономічно.Шумоізоляція. Для такого малобюджетного автомобіля досить непогана. У машині тихо, навіть коли двигун розкручений до максимальних обертів.Штатна акустика. Працює чітко, динаміки забезпечують гарне звучання.У салоні є безліч зручних ніш і тримачів для пляшок.Задні сидіння швидко і легко можна розкласти по частинах.

До речі, є ще один нетрадиційний «плюс», який у відгуках про «Равон Р4» згадують деякі люди. Вони кажуть: ця машина хороша також тому, що не викликає інтересу у викрадачів. Але КАСКО все ж не завадить.Інші зручності

Вивчаючи відгуки про «Равон Р4» від незалежних експертів і власників, можна помітити, що автомобілісти залишають чимало позитивних коментарів щодо цієї машини. А адже плюсів у неї дійсно достатньо. Крім перерахованих, це:Маленький, зручно що кладеться в руку кермо.Функціональний задній ряд. Не тільки розкладається, але ще і вміщує в себе три дитячі крісла.Легкі ремені безпеки. Їх можна регулювати по висоті.Можна зручно налаштувати телефон для роботи через Bluetooth. Цікаво, що машина в смартфонах розпізнається як «Шевроле».У відгуках про «Равон Р4» також часто хвалять роботу кондиціонера. Розпечену на літньому спекотному сонці машину він остуджує моментально.Керованість на трасі відмінна. ГУР допомагає на складних ділянках справлятися з дорогою.Матеріал оббивки сидінь приємний на дотик і не особливо мазкий.Підсвічування панелі можна програмувати. Її інтенсивність машина сама запам\'ятовує при включенні фар.Денні ходові горять завжди. Без світла на цій машині поїхати неможливо. І навіть якщо водій забув його вимкнути, акумулятор не сяде, оскільки він сам гасне при глушении двигуна і закриття дверей. 30 секунд – і світло вимкнене.Коли водій вмикає обдув лобового скла в середньому положенні, то відразу починає працювати і кондиціонер. За рахунок цього виходить швидко видалити конденсат.

І ще нюанс – поки водій не вичавить зчеплення, машина не заведеться. Кожен сам вирішує, чи є даний нюанс плюсом або мінусом. Але більшість сприймає дану особливість позитивно, так як вона робить машину більш безпечною.

Недоліки

Вони, в тій чи іншій мірі, є у кожного автомобіля. Не є винятком і «Равон Р4». Недоліки у відгуках власників відзначені наступні:На передніх сидіннях дуже зрушені назад підголовники. Це незручно. Але деякі знайшли у цьому плюс – в далекій дорозі точно заснути не вийде.У водійського сидіння занадто висока посадка. Людям з великим ростом доводиться опускати його по максимуму, щоб над головою було хоч якийсь простір.Між сидіннями немає підлокітників.Клавіші склопідйомників знаходяться в незручному місці. Єдиний мінус в плані ергономічності розташування органів управління.Не вистачає бічної підтримки.З таким двигуном – тільки спокійний стиль водіння. На щось більше потужності 1.5-літрового просто не вистачає. На позначці в 110 км/год вже показує 3 000 обертів.Доводиться часто підрулювати. Тому що на цьому седані встановлена високопрофільна гума. Та й у машини чимала висота.Парковка – тільки неспішна і акуратна. Задні габарити відчуваються дуже слабо. А з-за вузького заднього скла і високою корми в салонному дзеркалі майже нічого не видно.

І ще один недолік, який відзначають автомобілісти у відгуках про новий «Равон Р4» - це якість пластику. Воно залишає бажати кращого. Але, оскільки машина відноситься до відповідного цінового сегмента, на цьому нюансі особлива увага не акцентується.Нюанси, про які варто знати

Є ще деякі моменти, бути обізнаним про яких не завадить кожній людині, присматривающемуся до седану «Равон Р4». Відгуки фахівців про автомашині даної моделі більш об\'єктивні, і в них, як правило, розповідається те, що реально може стати в нагоді. Наприклад, наступне:В седані панель відображається в склі. Це може створити незручності в сонячну погоду.Немає кнопки відкривання багажного відділення. Кришка піднімається тільки з кнопки ключа. Але якщо він в замку запалювання, то відкрити багажник стає неможливим. Непрактично.На задньому склі є спотворення. Це непомітно, але тільки до тих пір, поки власник не вирішить затонувати його.Дзеркало заднього виду могло б бути і більше.Антена низької якості. Іноді, при русі по місцевості, де погано ловить зв\'язок, вона підводить.В салоні треба проявляти акуратність. Пластик легко дряпається.Кермо розташований далеченько. Немає регулювання по вильоту – вагомий недолік для деяких людей.Відсутній фільтр салону. А от місце під нього є.Задня частина седана висока. Багато хто не може пристосуватися до габаритів. Доводиться встановлювати камеру заднього виду.Зверху на торпедо є невелика ніша. Але незрозуміло, яку річ туди можна класти, щоб не вилетіла при гальмуванні. Спірна конструкція.

А ще людям, які купують новий «Равон Р4», варто підготуватися до плавної обкатці. Просто деяких дратує і стомлює розмірене нешвидка їзда, але перші тисячі кілометрів доведеться відкатати без вдавлювання педалі в підлогу.

Конкуренція

Наостанок хотілося б сказати пару слів і про це. Багато людей, причому не тільки власники седана «Равон Р4», але ще й автомобільні експерти, вважають, що це – прямий конкурент інших бюджетних машин. Таких як «Рено Логан», наприклад. І в цьому є певна частка істини. Хетчбек «Равон Р2» мав серйозний успіх – він підкорив А-клас. А «Р4» вже зайняв міцну позицію популярного бюджетного автомобіля В сегменті.


14

Категория: Автотехника