Сервіс на вищому рівні: навіщо бізнесу мобільні додатки
Опубликованно 18.01.2022 16:00
Прoгрeс нe стoїть нa місці. Тeпeр підприємцям нeдoстaтньo рoзрoбити влaсний сaйт про тoгo, щoб зaдoвoльнити всі пoтрeби клієнтів тa зрoбити їx oбслугoвувaння мaксимaльнo кoмфoртним. Нaступний щaбeль в целях гарантування відмінного сервісу – зручний мобільний додаток. Зокрема, мобільний додаток угоду кому) ресторану виконує важливу роль угоду кому) інформування клієнтів та їх якісного обслуговування.
Навіщо малому та середньому бізнесу розробляти власні мобільні додатки
Мобільний застосунок виконує важливу положение для налагодження зв’язку з клієнтом. Це новий, потужний інструмент маркетингу, ради допомогою якого можна вирішити одразу кілька питань:
- Покращення іміджу компанії;
- Створення ланки постійних клієнтів;
- Інформування относительно нові акції, продукти;
- Просування системи лояльності;
- Запровадження бонусів, спеціальних пропозицій;
- Комунікація з клієнтами;
- Збільшення клієнтської бази та зростання прибутків;
- Оптимізація внутрішніх процесів;
- Зменшення часу нате замовлення та доставку
- Новий щабель в розвитку бізнесу.
Які види мобільних застосунків використовують в бізнесі
Мобільні програми вже энергично використовують в комерції, сфері послуг, видавництві. Вони можуть бути як основним, в такой мере і додатковим джерелом інформації для клієнтів.
Великою популярністю користуються такі види програм интересах залучення клієнтів:
Інтернет-магазини. Чимало питань персонал намагаються вирішити за допомогою своїх смартфонів. Зручно, коль замовити певний товар можна безлюдный (=малолюдный) лише за допомогою комп’ютера, а й з телефона. Зробити це можна в дорозі чи навіть в черзі. Статистика показує, що понад 70% користувачів використовують про шопінгу саме застосунки. Тож ринок величезний.
Довідкові додатки. Вони можуть діяти як спрощена версія основного сайту та надавати всю важливу інформацію относительно продукт чи компанію. На таких сайтах поминутно розміщують віконце для запису, зворотного зв’язку.
Корпоративні застосунки. Якщо необхідно налагодити роботу компанії, корисно надати працівникам застосунок, следовать допомогою якого вони зможуть слідкувати вслед графіками роботи, чергуваннями, ділитися документами, ідеями чи презентаціями. Чимало таких застосунків є у вільному доступі з платними функціями.
Виникає питання: скільки коштує створити мобільний додаток та чи виправдають себя вкладені гроші? Це залежить від призначення додатку, його складності, функціоналу. Рядом формуванні вартості роботи враховують операційну систему (найчастіше це Android та iOS), возьми якій працюватиме додаток, задачі, які виконуватиме додаток. Получи ціну впливає склад команди проєкту та країна розробки.
Перш ніж вирішити к себе, чи потрібен бізнесу власний застосунок, слід прожить аналіз потреб, оцінити специфіку роботи та ймовірні бажання цільової аудиторії. Щоб отримати додаток, який дійсно задовольняє потреби клієнтів та покращує роботу, довіряйте свій полоса та гроші професіоналам, що мають достатній досвід в цій сфері.
Читайте тоже:- Сколько будут платить украинцы после доставку газа в 2022 году
- Какие они сливки приложения для знакомства?
- Третий низам ATP Аслана Карацева
- В «ПриватБанке» рассказали, будто делать, если банкомат «съел» карту
- Названы самые комфортные страны в (видах работы и путешествий: на каком месте Хохландия
14
Категория: Новости