Бензин, дизель, ГБО або електродвигун: які авто купували українці в 2017-му


Опубликованно 16.02.2018 01:40

Бензин, дизель, ГБО або електродвигун: які авто купували українці в 2017-му

Уподобання українців в плані вибору двигуна при покупці автомобіля в 2017 році відображали як світові тенденції, так і особливого нашого ринку. AUTO-Consulting розповів про те, як змінилися смаки українців у цій сфері.

Кілька років частка дизельних авто на ринку стабільно зростала. Але оскільки дизель за ціною майже наздогнав бензин, економити на “важкому паливі“ особливо не виходить, тим більше що дизельні модифікації коштують дорожче. Тим не менше, кількість автомобілів на дизельному паливі в Україні продовжує зростати, хоча і не такими темпами, як раніше. За підсумками року їх частка становила майже 40%. Це – середньоєвропейський показник 2000-х років.

Також аналітики відкидають, що “любов“ українців до дизельних двигунів стимулював “дизельгейт“ в Європі - багато дизельні моделі автомобільних марок Volkswagen Group стали “небажаними“ в Європі та США, і їх з небувалими знижками відправляли в треті країни, у тому числі в Україну.

Що стосується автомобілів з бензиновими двигунами, то в загальній кількості продажів в 2017 році їх частка знизилася пропорційно зростанню дизелів. Тобто –на ті ж 2%, на які зросли обсяги дизелів, до 52%.

Електромобілі, тим часом набирають популярність, хоч і повільними темпами. У загальній кількості продажів за 2017 рік частка нових авто без ДВС склала скромні 0,45%. Пояснення просте: новинки занадто дороги, українці воліють брати старі. Ось тут дійсно зростання, і він обіцяє бути ще більше, так як весь 2018 рік електромобілі в Україну можна завозити практично без податків.

Реальне зростання вже відчутний у частці гібридів. За даними AUTO-Consulting, в 2016 році їх було продано (порівняно з 2015-му) на цілих 250% більше. Частка на ринку у гібридів склала тоді майже 1%. У 2017-му ця – вже більше 2,5%.

Що стосується ГБО (автомобілів з газобаллоным обладнанням), то останні роки їх кількість постійно скорочується. Головна причина – газ дорожчає, а якість, м\'яко кажучи, краще не стає. Аналітики кажуть, що в 2016-му кількість нових автомобілів з ГБО в Україні скоротилося порівняно з 2015-м) більше, ніж на 6% і їх частка на ринку становила майже 9%. А в 2017-му частка ГБО зменшилася ще до 5%.

Якщо брати за розміром двигуна, то європейська тенденція даунсайзинга - зменшення обсягів моторів - у 2017-му не знайшла в Україні особливої підтримки. Більш того, кількість автомобілів з об\'ємом двигуна менше 1 л в 2017 р скоротилося. Якщо в 2016 р. їх продажу у загальному обсязі займали майже 3%, то в 2017-му вони – вже 2,5%.

З іншого боку, порівняно з 2016-му зменшилися продажі нових авто з об\'ємом двигуна понад 4,5 л. В 2016 році вони займали без малого півтора відсотка. У 2017-му – менше 1%. А от частка моторів від 1,1 до 4,5 л, в 2017-м практично не змінилася.

За підсумком, українці поп-як і раніше вибирають в основному бензин - майже 52% продажів. Також майже половина проданих авто мають мотор 1,6-2,2 л.


14

Категория: Новости