Лос-Анджелес 2017: новий Jeep Wrangler представлений офіційно


Опубликованно 05.03.2018 06:07

Лос-Анджелес 2017: новий Jeep Wrangler представлений офіційно

Компанія Jeep представила четверте покоління позашляховика Wrangler з алюмінієвим кузовом, дахом з електроприводом і найбільшими в історії серійного автомобіля 33-дюймовими позашляховими покришками.

Наступне покоління легендарного позашляховика побудовано на більш міцною і жорсткою рамі. Використання алюмінію в кузові автомобіля дозволило зменшити вагу моделі майже на 91 кг. Деякі зміни внесено в конструкцію окремих елементів автомобіля. Наприклад, лобове скло стало вище на 25.4 мм, а кількість болтів, які потрібно відкрутити опускаючи його, зменшено до 28 штук. Замки капота посилені. Вентиляційні отвори на крилах отримали інше дизайнерське оформлення. Нові позашляховика радіаторна решітка, задні ліхтарі і кругла головна оптика. Крім того, вперше в історії моделі позашляховик оснастили спойлером.

Новий Jeep Wrangler можна буде придбати в 2 - і 4-дверної модифікації. Клієнтам нове покоління буде пропонуватися з трьома варіантами даху: жорсткій з модульною конструкцією, м\'якою знімної та незнімної м\'якою з електроприводом.

У базовій комплектації Jeep Wrangler буде оснащуватися 3.6-літровою «шісткою» (289 к. с., 353 Нм) і 6-ступінчастою «механікою» або 8-діапазонним «автоматом». Буде доступний варіант з «м\'якою» гібридною системою, в складі якої 2.0-літрова «турбочетвірка» (272 л. с., 400 Нм), стартер-генератор з ремінним приводом і 48-вольтовоя бортова мережа. У 2018 році в моторній лінійці позашляховика з\'явиться 3.0-літровий «дизель». Характеристики агрегату не повідомляються.

У модифікаціях Sport і Sahara четверте покоління Jeep Wrangler оснащується системою підключається повного приводу Command-Trac з передаточним числом понижуючого ряду 2.72:1, можливістю підключення передньої осі під час руху і опціональним автоматичним режимом роботи. В якості опції пропонується постійний повний привід і задній диференціал підвищеного тертя Trac-Lok.

Модифікація Rubicon передбачає систему повного приводу з двоступеневої роздавальної коробкою Rock-Trac (передаточне число понижуючого ряду 4:1), що відключається стабілізатором поперечної стійкості і диференціалами з електронним блокуванням. Крім того, тільки у цій модифікації позашляховик оснащується 33-дюймовими позашляховими покришками - найбільшими з коли-небудь встановлюються на серійний автомобіль.

Раніше використовуваний в моделі гідравлічний підсилювач керма замінений гідравлічним. Дорожній просвіт збільшений до 277 мм (перша цифра - 254 мм). Змінилися кути в\'їзду і з\'їзду. Так кут в\'їзду тепер 44 градусів (+9 градусів), з\'їзду - 37 (+ 15 градусів). Глибина подоланого броду - 762 мм

Деякі зміни торкнулися і салону моделі. Тут з\'явилася нова приладова панель з індикаторами роботи трансмісії і кольоровим бортовим комп\'ютером. На центральній консолі - два USB-порту і чотири для підключення додаткового обладнання.

У списку оснащення нового покоління Wrangler системи моніторингу сліпих зон, попередження про фронтальних зіткнення, автоматичного екстреного гальмування і стеження за якою рядності.

Продаж Jeep Wrangler четвертого покоління в США стартують в першій половині 2018 року. Серійне виробництво позашляховика нової генерації вже налагоджено на заводі виробника в Огайо.


14

Категория: Новости